اجرای آثار معروف و ارزشمند مردم چین در جشنواره نمایش های آیینی و سنتی/ ایرانی ها هنر بسیار زیبا و جذابی دارند

خانم چیانگ یائو گفت: نمایش های اجرا شده در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی از آثار بسیار معروف، قدیمی و ارزشمند چین و از افسانه های مردمی هستند و سعی شده در این نمایش بهترین اجراها به روی صحنه برود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، خانم چیانگ یائو، کارگردان نمایش «Yue opera» از کشور چین امشب (یکشنبه ۹ مهر) در حاشیه اجرای نمایش این کشور در بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی در استان گلستان در جمع خبرنگاران گفت: در روز گذشته اجرای هنرمندان ایرانی را مشاهده کردم، ایرانی ها هنر بسیار زیبا و جذابی دارند.

وی با بیان اینکه باید بهترین اجراها در این جشنواره به روی صحنه برود، افزود: بسیار خوشحالم برای اجرای نمایش آیینی و سنتی کشور چین به ایران سفر کرده ام، امیدوارم باز هم چنین فرصتی برای نمایش اجراهای هنری در اختیار هنرمندان چینی قرار گیرد.

چیانگ یائو از عوامل برگزاری جشنواره تقدیر و تشکر کرد و گفت: حمایت و کمک دست اندرکاران این جشنواره سبب اجرای اجرای خوب هنرمندان چینی در این جشنواره شده است.

وی در خصوص نمایش «Yue opera»، افزود: نمایش های اجرا شده در این برنامه از آثار بسیار معروف، قدیمی و ارزشمند چین و از افسانه های مردمی هستند و سعی شده در این نمایش بهترین اجراها به روی صحنه برود.

کارگردان نمایش «Yue opera» در پایان کشور ایران را کشوری فوق العاده با مردمی بسیار مهربان و زیبا عنوان کرد و گفت: اگر باز هم فرصت داشته باشم به ایران سفر می کنم.

کد خبر 1726627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha