تجلیل از ۴۵ خادم افتخاری کاشانی و آران و بیدگلی راهنمای زائرین اربعین

مراسم تجلیل از خادمین افتخاری در واحد راهنمایی زائرین و امور گمشدگان منطقه کاشان و آران و بیدگل در ایام پیاده روی اربعین حسینی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، مراسم تجلیل از خادمین افتخاری در واحد راهنمایی زائرین و امور گمشدگان منطقه کاشان و آران و بیدگل در ایام پیاده روی اربعین حسینی با حضور رئیس اداره حج و زیارت کاشان، روسای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان های کاشان و آران و بیدگل و مدیران دفاتر خدمات زیارتی برگزار گردید.

در این نشست، رئیس اداره حج و زیارت کاشان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات گروه اعزامی، مطالبی را پیرامون نحوه و چگونگی اعزام خادمین افتخاری منطقه کاشان بیان کرد. در ادامه سید مهدی واجدی، رئیس هیات مدیره شرکت مرکزی کارگزاران و نماینده دفاتر خدمات زیارتی منطقه کاشان، ضمن بیان فضائل این سفر معنوی و اجر و ثواب خدمت به زائرین سیدالشهداء وفق روایات ائمه اطهار(س)، از افتخار آفرینی گروه اعزامی تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در ادامه این مراسم، مداح اهل بیت محمد خداترس به نمایندگی از گروه اعزامی، گزارشی از روند فعالیت و اقدامات صورت گرفته در کربلای معلی را ارائه کرد و رسولی، رئیس ستاد بازسازی شهرستان کاشان ضمن تشکر از زحمات خادمین افتخاری منطقه کاشان، اقدامات و فعالیت این عزیزان را ستودنی خواند.

در پایان این مراسم از زحمات ۴۵ نفر از خادمین افتخاری اعزامی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

در اربعین سال جاری ۴۵ نفر از کارگزاران زیارتی شهرستان های کاشان و آران و بیدگل، با هدف راهنمایی زائرین و رسیدگی به امور گمشدگان در ایام اربعین حسینی (ع) به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی (ع) بودند. مسئولیت یکی از مناطق چهارگانه شهر کربلا با گروه اعزامی از این منطقه بوده است.

کد خبر 1726686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha