روحانیت سنگرنشین خط مقدم پاسداری از انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: روحانیت سنگرنشین خط مقدم پاسداری از انقلاب و است و باید امت را نیز در سنگر نشینی این خط مقدم حفظ کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، امروز(۱۰مهر) در اجلاسیه شهدای روحانی لرستان(58 شهید روحانی استان) به حضور و نقش روحانیت در جامعه اشاره کرد و اظهارداشت: روحانیت در جامعه همواره نقش آفرین بوده و هست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب با بیان اینکه جهاد تبیین امروز رسالت مهم روحانیت است، افزود: جهاد تبیین نیاز جامعه و لازمه مقابله با توطئه های دشمن است.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواهند سرمایه انقلاب، هویت و ایمان انقلاب را از بین ببرند، عنوان کرد: دشمن به دنبال این است که جلوی موتور حرکت انقلاب را بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: امروزه دشمنان در قالب جنگ نرم و جنگ ترکیبی می خواهند با ایجاد فساد، رواج بی حجابی و بدحجابی آرام آرام با این انحراف عملی، انحراف علمی و اعتقادی ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: باید مردم را آگاه سازیم و حمله های دشمن در جبهه جنگ نرم را برای مردم بیان کرد، مردم باید نسبت به دسیسه های دشمن آگاه باشند که جلوی آنها گرفته شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: باید به مردم هشدار بدهیم که دشمن می خواهد با انحراف عملی و رفتاری ما را گرفتار انحراف کند و غفلت زدایی در این زمینه لازم است و این بصیرت افزایی مصداق جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه یکی از مصداق های دیگر جهاد تبیین نقش آفرینی است، اظهارکرد: دشمنان می خواهند مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد کنند و اینکه مجموعه ای معتقد به ولایت و سرباز ولایت در دولت کنونی فعالیت می کند، برای دشمن سنگین تمام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: دشمن می خواهد مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد کند و باید نسبت به این توطئه دشمن آگاه بود.

شرکت در انتخابات صحنه درگیری و ایستادگی با دشمن است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه از روز اول فروردین امسال رهبر معظم انقلاب به مساله مهم انتخابات تاکید کردف گفت: انتخابات صحنه جنگ و درگیری با استکبار و مقابله با دشمن است.

وی ادامه داد: هر چند که در جامعه تبعیض، مشکلات و نا عدالتی هایی وجود دارد اما راه مقابله با آن قهر نیست، بلکه  راهش حضور مقتدرانه و ایستادگی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه عرصه اقتدار آفرینی راه جهاد تبیین است، تاکید کرد: در جامعه باید به لحاظ علمی، نظامی، اطلاعاتی و دیگر عرصه ها قوی شد، باید قوی بود تا زنده ماند.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه ها ‌وروحانیت ما در جامعه سختی های زیادی می کشند، اظهارکرد: جامعه روحانیت فداکاری هازی زیادی انجام داده و در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بوده و امروز در صحنه حضوری پر رنگ دارد.

لباس روحانیت لباس دین است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه لباس روحانیت لباس دین است، اظهارکرد: این لباس را از امام حسین(ع) به ارث داریم.

وی یادآور شد: با وجود همه سختی هایی که روحانیت می کشد اما باید در صحنه بمانیم و ایستادگی کنیم تا نقشه های دشمن نقش بر آب شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: روحانیت در روشنگری، هجرت، گروه جهادی و تبلیغی سنگرنشین خط مقدم پاسداری از انقلاب و روحانیت است و باید امت را سنگر نشین در این خط مقدم حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری این یادواره ها برای کسب حیات و بصیرت خودمان و جامعه مؤثر است، تاکید کرد: برگزاری یادواره شهدا کار جهادی است و باید هر سال برگزار شود.

کد خبر 1726737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha