میزبانی از رویدادهای ملی و بین‌المللی منجر به اشتغال‌زایی می شود

ستوده‌نژاد بر میزبانی از برنامه های فرهنگی، جشنواره ها، همایش ها و مسابقات ورزشی ملی در استان در راستای اشتغال زایی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حبیب ستوده نژاد» امروز در یکصد و دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با موضوع اشتغال زایی برگزار شد؛ به اهمیت حمایت از نسل جوانان اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت هایی که در جامعه داریم می توانیم با این نسل جوان ارتباط مستقیم و مستمر برقرار نمایم و مشکلات آنها را رسیدگی، پیگیری و راه حل های لازم را پیدا کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در ادامه به اشتغال جوانان اشاره کرد و از همه دستگاه های متوالی خواست تا در خصوص اشتغال زایی برای جوانان برنامه داشته باشند و جهت روشنگری به این عزیزان برنامه های خود را به وضوح ارائه دهند.

وی در ادامه به میزبانی از برنامه های فرهنگی، جشنواره ها، همایش ها و مسابقات ورزشی در راستای اشتغال زایی اشاره کرد و گفت: هر چقدر بتوانیم میزبانی برنامه های فرهنگی، جشنواره ها، همایش ها و مسابقات ورزشی و دیگر برنامه ها را در استان آذربایجان شرقی افزایش دهیم تا  اقتصاد استان کمک کنیم  و مطمن باشید در پیشبرد اهداف، اشتغال زایی و انگیزه جوانان نیز تاثیر مثبتی خواهد داشت.

همچنین زهرا کوهی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه اشتغال و تشکیل خانواده  جزو اولویت‌های ستاد ساماندهی و همچنین یکی از برنامه های شاخص ما در استانداری است، تصریح کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در آذربایجان شرقی باید توجه ویژه به موضوع مهم اشتغال و تسریع در امر ازدواج جوانان باشیم.

محمد اسدالهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی نیز در سخنانی بر وجود سمن‌ها در حوزه جوانان هم تاکید کرده و افزود: سمن‌ها نقش بسیار مهمی در توسعه یافتگی جوامع بر عهده دارند و باید در شهرستان های آذربایجان شرقی نیز از این ظرفیت استفاده کرد.

کد خبر 1727108

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha