لزوم وحدت ارکان مسجد برای مقابله با جنگ نرم/جبهه رسانه ای تشکیل شود

حجت الاسلام کمالی گفت: امروز در حال دست و پنجه نرم کردن با جنگ نرم و فرهنگی هستیم و ارکان مسجد اگر یک وحدت و هم افزایی را تشکیل دهند قطعا می توانند در جنگ نرم به عنوان سربازان خط مقدم موفق باشند.

حجت الاسلام امین رضا کمالی-مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان‌جنوبی- در حاشیه بازدید از خبرگزاری شبستان و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: خبرگزاری شبستان در جهت جهاد امیدآفرینی تاکنون پیشقراول بوده است.

وی با اشاره به اینکه امروز در شرایط حساسی قرار داریم، ادامه داد: نظام لیبرال سرمایه داری بعد از فروپاشی شوروی فکر می کرد که اکنون زمان تک روی خودش است و تنها نسخه لیبرال سرمایه داری جوابگو است و در این راستا طرح دهکده جهانی را مطرح کرد.

حجت الاسلام کمالی بیان کرد: از اندیشه ای به نام اسلام غافل بودند و در این راستا نظام نوپای انقلاب اسلامی شکل گرفت و روز به روز گسترش یافت و قاره ها را پیموده است و به این نتیجه رسیدند که جنگ سخت با انقلاب اسلامی جواب نمی دهد و ناتوی فرهنگی را تشکیل دادند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان‌جنوبی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز به این ایده دشمن یعنی شبیخون یا همان ناتوی فرهنگی بارها اشاره کرده اند که بعد از ناتوی نظامی شکل دادند.

وی در ادامه گفت: امروز دشمن به دنبال دروغ پراکنی، ناامید کردن مردم و گرفتار کردن جوانان در تله های گفتمانی است و در سند بیانیه گام دوم انقلاب، محور اصلی جوانان است و ارکان این تمدن سازی را در چله دوم، جوانان تشکیل می دهند.

حجت الاسلام کمالی عنوان کرد: در راستای این تمدن سازی مبارزه با ناتوی فرهنگی باید مسائل مختلفی را انجام دهیم و وظایفی از جمله مقابله با جنگ سخت، نیمه سخت، نرم و عمق بخشی مسائل داخلی را بر عهده داریم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا خراسان‌جنوبی با بیان اینکه امروز اسلام طلای ترین عصر خود را دارد، افزود: دشمن هم می داند اگر دست از پا خطا کند چیزی از آنان باقی نخواهد ماند و آن چه امروز ما را نگران می کند فضای داخلی و فضای فرهنگی و ناامیدسازی است.

وی ادامه داد: امروز در حال دست و پنجه نرم کردن با جنگ نرم و فرهنگی هستیم و ارکان مسجد اگر یک وحدت و هم افزایی را تشکیل قطعا می توانند در جنگ نرم به عنوان سربازان خط مقدم موفق باشند.

حجت الاسلام کمالی در پایان گفت: متاسفانه دستگاه های اجرایی از ابزار و قدرت رسانه غافل هستند و تمام دستگاه های فرهنگی جمع شوند و یک جبهه رسانه ای را تشکیل دهند و فرهنگ غلط غرب را به چالش بکشانند.

کد خبر 1727164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha