رژیم صهیونیستی در عرصه بین‌المللی منزوی‌تر و منفورتر شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به یک انزوایی در عرصه بین الملل رسیده است و این مسئله که برخی از کشورها در منطقه به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند یک اشتباه فاحش است.

زهره الهیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد عادی سازی روابط بارژیم صهیونیستی گفت: مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام در هفته وحدت و روز میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) وضعیت منطقه و نظام بین الملل را تشریح کردند. از آنجا که منطقه و عرصه بین الملل درگیر یک تحول و پیچ تاریخی بزرگ است در این مسیر گذار و تحول، رژیم صهیونیستی هر روز نسبت به روز گذشته منزوی تر می شود و در افکار عمومی جهان و ملت ها منفورترین است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری این رژیم در آستانه زوال و نابودی است و در این شرایط این رژیم به یک انزوایی در عرصه بین الملل رسیده است و این مسئله که برخی از کشورها در منطقه به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند یک اشتباه فاحش است که باعث منزوی شدن این دولت ها نیز می شود.

وی تاکید کرد: ملت های مسلمان و آزادی خواه منطقه به هیچ عنوان اجازه عادی سازی روابط با این رژیم را به دولت ها نخواهند داد و در مقابل دولت های خود خواهند ایستاد. درک این واقعیت منطقه مسئله ای است که دولتمردان و سیاستمداران کشورهای اسلامی و کشورهای منطقه و جهان باید به آن آگاه باشند و فرمایشات رهبری تشریح این تحولات بود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: اینکه ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی فائق خواهد آمد و پیروز خواهد شد نوید و مژده ای بود که مقام معظم رهبری در این نشست به آن اشاره کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره برخی حواشی در مورد آینده روابط ایران و عربستان گفت: بحث روابط ایران و عربستان روند رو به جلویی را طی می کند و از ابعاد مختلف این روابط در حال گسترش است، هرچند که این تعاملات جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل خوشایند برخی کشورها نیست، لذا تلاش می کنند فضای رسانه ای را به نوعی نسبت به ایران و عربستان منفی کنند. اما قطعا ایجاد حواشی در مورد روابط ایران و عربستان دقیقا همان چیزی است که دشمنان می خواهند.

الهیان خاطرنشان کرد: روابط ایران و عربستان منجر به ثبات هرچه بیشتر و امنیت در منطقه خواهد شد. تقویت تعاملات این دو کشور در منطقه بسیار تأثیرگذار است. به نوعی ثمرات آن نیز به سایر کشورهای مسلمان خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر 1727336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha