حمله حزب‌الله لبنان به مواضع اسرائیل در مزارع شبعا

حزب الله لبنان سه موضع نظامی اسرائیل در مزارع شبعا را بمباران کرد و اشغالگران صهیونیست با بمباران جنوب لبنان به این حمله پاسخ دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از تی آر تی، حزب الله لبنان مواضع اسرائیل در مزارع شبعا را بمباران کرد و ارتش اشغالگر به بمباران این مکان ها پاسخ داد.

حزب الله لبنان روز یکشنبه مسئولیت بمباران مواضع اسرائیل در مزارع شبعا لبنان را با تعدادی گلوله خمپاره و راکت بر عهده گرفت.

شبکه المیادین لبنان به نقل از بیانیه این حزب گفت: سه مواضع اشغالگران صهیونیست در مزارع شبعا لبنان با گلوله های توپ و موشک های هدایت شونده بمباران شد.

در پاسخ، ارتش اشغالگر اسرائیل چندین مواضع در جنوب لبنان را با توپخانه بمباران کرد.

روزنامه عبری «یدیعوت آحارونت» گفت:  بمباران اسرائیل در پاسخ به بمباران توسط طرف های ناشناس در مواضع داخل اسرائیل انجام شد.

این روزنامه پیشتر گزارش داده بود که  احزاب ناشناس با گلوله های خمپاره مکان هایی را در شمال اسرائیل بمباران کردند.

آژیر خطر در چندین شهر در شمال اسرائیل به صدا درآمد و شاهدان عینی گفتند که صدای انفجار را شنیده اند.

تحلیلگران اسرائیلی ترس خود از تشدید تنش احتمالی در جبهه شمالی همزمان با جبهه جنوبی را ابراز کرده و تاکید کردند که شروع جنگ از شمال، تاثیرات زیادی در اسرائیل خواهد داشت.

دولت اسرائیل تمامی جاذبه های گردشگری در منطقه شمالی را تعطیل کرده است.

سخنگوی ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی گفت: ما برای همه سناریوها در همه جبهه‌ها آماده هستیم و به دفاع از امنیت اسرائیل ادامه خواهیم داد.

این امر با ادامه بمباران نوار غزه توسط اسرائیل در پرتو تشدید تنش نظامی در مناطق مرزی پس از عملیاتی که مقاومت فلسطین در شهرهای اسرائیل به راه انداخت، همزمان شده است و  و بر اثر این حملات، 300 اسرائیلی کشته و یک هزار و 600 نفر زخمی شده اند و ده ها نفر از جمله افسران و سربازان اسرائیلی اسیر شده اند.

کد خبر 1727608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha