نیروی انتظامی نمادی از شجاعت و دلاوری و ایثار است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نیروی انتظامی را نمادی از شجاعت و دلاوری و ایثار خواند و گفت: امنیت جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی سبز پوشان خدوم نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا هاشمی، امرزو(۱۶مهر) در دیدار با کارکنان نیروی انتظامی اظهارداشت: تلاش نیروی مقتدر و با صلابت فراجا در همه عرصه‌ها به‌ویژه کشفیات مواد مخدر و حفظ نظم و امنیت در جامعه ستودنی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: کارکنان نیروی انتظامی، جان بر کف در مقابل قانون شکنان و سوداگران مرگ با تمام قدرت می‌ایستند و از حقوق مردم دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه امنیت جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی سبز پوشان خدوم نیروی انتظامی است، عنوان کرد: خدمات این نیروی توانمند و مردمی در حوادث مختلف همچون سیل، زلزله و کمک‌های معیشتی نیز قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی به برنامه‌ریزی دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت در کشور در جنگ تمام عیار ترکیبی سال گذشته اشاره کرد و عنوان کرد: با اشراف اطلاعاتی فرزندان دلیر و غیور ملت در فراجا و دستگاه‌های امنیتی این دسیسه ی دشمنان هم نقش برآب شد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به عنوان نیاز یک جامعه آرمانی و نهادی برخاسته از مردم همواره نمادی از شجاعت و دلاوری و ایثار است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تقوا، ایمان، صداقت، عدالت، تعهد و تخصص را از دیگر ویژگی های غیورمردان نیروی انتظامی خواند و گفت: نیروی انتظامی با نقش آفرینی و  تلاش مستمر در برخورد قاطع با چالش‌ها و معضلات از تهدیدات مرزی گرفته تا حفاظت و امنیت شهری جایگاه شایسته ای در افکار عمومی دارد.

کد خبر 1727633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha