جشن و شادی مردم انقلابی و ولایتمدار زابل از عملیات پیروزمندانه «طوفان‌الاقصی »

مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان زابل با راه‌اندازی کاروان خودروئی از پیروزی‌های جبهه مقاومت فلسطین در عملیات پیروزمندانه طوفان‌الاقصی به شادمانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان زابل در مراسمی که به همت هیات رزمندگان اسلام و همکاری اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار گردید با راه‌اندازی کاروان خودروئی از پیروزی‌های جبهه مقاومت فلسطین در عملیات پیروزمندانه طوفان‌الاقصی به شادمانی پرداختند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ظریف صیادی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زابل با بیان اینکه، اکنون که مردم صبور و مظلوم فلسطین و گروه‌های فعال در جبهه مقاومت، در الاقصی طوفان به پا نموده و پایه‌های رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی را به لرزه درآورده‌اند، مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زابل، با برپایی جشن خیابانی و کارناوال شادی این پیروزی را به رهبر فرزانه انقلاب و ملت انقلابی ایران اسلامی تهنیت و شادباش گفتند.

در پی حملات برق آسای گروه‌های مقاومت فلسطین به سرزمین‌های اشغالی، به حمایت از ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین مردم زابل با حضور و تجمع در خیابان‌ها و معابر این شهرستان این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند و بر لزوم حمایت از ملت مظلوم فلسطین تاکید کردند.

کد خبر 1727861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha