زیرساخت های ایست و بازرسی سهل آباد تقویت شود

ایروانی گفت: نهبندان گلوگاه قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر است که در ایست و بازرسی سهل آباد با آن مقابله می شود اما ضعف زیرساختی در این ایستگاه داریم و باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ابوالفضل ایروانی، فرماندار شهرستان نهبندان شامگاه امروز (۱۸ مهر) در اولین جلسه کمیسیون هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان نهبندان اظهار کرد: مجموعه تعزیرات درست طراحی شده و می توانیم رضایت مندی را در این مجموعه در حوزه نظارت ها داشته باشیم.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه بین قیمت گذاری و نظارت باید هماهنگی و نظارت کافی وجود داشته باشد، افزود: برنامه منظم و تقویم گردشگری تعزیرات باید تعریف شود تا شاهد نصب نرخ های قدیمی نباشیم.

وی با بیان اینکه 106 صنف در نهبندان پروانه کسب و کار ندارند، گفت: نهبندان گلوگاه قاچاق سوخت، کالا و مواد مخدر است که در ایستگاه سهل آباد با آن مقابله می شود اما ضعف زیرساختی داریم و باید تقویت شود.

فرماندار نهبندان افزود: برای پاسخگویی به تقاضای نان بالا در نهبندان، نانوایی آزادپز و حواله ای از نوع 6 در نهبندان راه اندازی شد، اما ما قاچاق آرد در نهبندان نداریم.

ایروانی گفت: نظارت ها در حوزه آرد و نان شفاف شده است و سامانه نانینو این مهم را ساماندهی کرد.

کد خبر 1727868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha