محافل انس با قرآن در مدارس لرستان برگزار شد

حجت الاسلام جعفرپور با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف و متنوع قرآنی با محوریت تشکل‌های قرآنی و مردمی در استان، گفت: یکی از این برنامه ها برگزاری محافل انس با قرآن در مدارس است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، امروز(۱۸مهر)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در هفته وحدت ۴۰ محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در سطح آموزشگاه‌ها و مدارس استان برگزار شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان افزود: محافل انس با قرآن با حضور بیش از پنج هزار نفر دانش‌آموز قاریان ممتاز استانی و کشوری برگزار شد.

وی دیگر برنامه‌های هفته وحدت را برپایی موکب قرآنی با موضوعات، مشاوره حفظ، قرائت قرآن توسط قاریان نوجوان، تلاوت آیاتی چند توسط نونهالان همراه با خانواده در موکب و مسابقه قرآنی، «قرآن بخوان جایزه‌بگیر» عنوان کرد.

حجت‌الاسلام جعفرپور در ادامه گفت: در این  راستا ۴۰۰ هدیه به نونهالان قرآنی در این ایام اهدا شد.

وی یادآو شد: محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت تدبری با همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش‌وپرورش، اوقاف و امور خیریه و اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت الاسلام جعفر پور ترویج و تبیین معارف قرآنی و نهادینه سازی ارزش های دینی ر جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان را از جمله اهداف برگزاری برنامه های قرآنی عنوان کرد.

کد خبر 1727965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha