تجلیل از فرهنگ مسلمانان در هشتمین جشنواره فیلم مسلمانان میلواکی

جشنواره فیلم مسلمانان میلواکی برای هشتمین سال متوالی کار خود را در تماشاخانه «ویسکانسین» آغاز می‌کند تا روایت‌ها و تجربیات مسلمانان از سراسر جهان مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «aboutislam»، جشنواره فیلم مسلمانان میلواکی برای هشتمین سال متوالی کار خود را در تماشاخانه «ویسکانسین» آغاز می‌کند تا روایت‌ها و تجربیات مسلمانان از سراسر جهان مورد توجه قرار بگیرد.

این جشنواره کار خود را از روز 19 اکتبر (پنج شنبه 27 مهر) آغاز می‌کند  و تا روز  21 اکتبر (شنبه 29 مهر) ادامه خواهد داشت.

این جشنواره که با همکاری موسسه فیلم «میلواکی» و ائتلاف زنان مسلمان میلواکی برگزار می شود، هشت فیلم را ارائه می دهد که فرهنگ ها و تجربیات مسلمانان را در سراسر جهان مورد تجلیل قرار می‌دهد.

به گزارش مجله میلواکی، «جانان نجیب»، مدیر اجرایی و عضو موسس ائتلاف زنان مسلمان میلواکی در این باره گفت: ما از ادامه همکاری خود با موسسه فیلم میلواکی بسیار خرسند هستیم.

تجلیل از فرهنگ مسلمانان در هشتمین جشنواره فیلم مسلمانان میلواکی

وی افزود: هر دو سازمان یک هدف مشترک برای ایجاد یک چشم انداز فیلم فراگیرتر و متنوع تر در میلواکی دارند.

نجیب همچنین گفت که هدف از رویداد 2023 ترویج درک بهتر از جامعه مسلمان و زنان مسلمان است.

این جشنواره هشت داستان را به نمایش می‌گذارد که فراتر از کشورها، زبان‌ها و فرهنگ‌ها هستند و در عین حال انسانیت مشترک بین مردم از هر نژاد، قومیت و باورهای مذهبی را برجسته می‌کنند.

 ائتلاف زنان مسلمان میلواکی اعلام کرد که هدض از برگزاری این جشنواره از یک سو انتقال پیام عشق،محبت،دوستی و صلح مسلمانان به سراسر جهان و از سوی دیگر معطوف کردن توجه ها به مشکلاتی است که مسلمانان در همه نقط جهان به ویژه در کشورهای اروپایی با آن مواجه هستند.

تجلیل از فرهنگ مسلمانان در هشتمین جشنواره فیلم مسلمانان میلواکی

در شب افتتاحیه، مستند ویژه «پی بی اس» که پروژه مسلمانان ویسکانسین است، نمایش داده می شود.

جشنواره فیلم مسلمانان میلواکی توسط ائتلاف زنان مسلمان میلواکی سازماندهی می شود، سازمانی که به جامعه محلی کمک می کند تا درک دقیق تری از اسلام در منطقه میلواکی بزرگ به دست آورند.

این ائتلاف، جشنواره سالانه فیم مسلمانان را در سال 2015 به منظور ایجاد گفتگوی اجتماعی معنادار و مرتبط پیرامون اسلام و تجربه مسلمانان تأسیس کرد.

کد خبر 1728030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha