راهیابی آستان محمدهلال بن علی( ع) به مرحله کشوری جشنواره ملی سلاله

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل از کسب رتبه برتر آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی( ع) در مرحله استانی جشنواره ملی سلاله و راهیابی به مرحله کشوری این جشنواره خبر داد.

هادی اخوان ارمکی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی( ع) شهرستان آران و بیدگل با کسب رتبه برتر استانی جشنواره ملی سلاله، به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل افزود: جشنواره سلاله نخستین جشنواره در خصوص فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه سراسر کشور است که توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور داوران متخصص و صاحب نظر مستقل و خارج از این سازمان برگزار شده است.

اخوان ارمکی ادامه داد: در مجموع تعداد یک هزار و ۲۳۴ بقعه متبرکه در اولین دوره جشنواره شرکت کردند که در مهلت تعیین شده، ۵ هزار و ۸۰۰ اثر در رشته‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسید تا با داوری آثار، بهترین عملکرد بقاع متبرکه در حوزه‌های مختلف تعیین و انتخاب شود.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه آران و بیدگل تصریح کرد: در بین بقاع متبرکه «سطح یک» استان اصفهان، آستان مقدس امامزاده محمد هلال بن علی علیه السلام از شهرستان آران و بیدگل و آستان مقدس امامزاده علی بن محمدالباقر علیه السلام از شهرستان کاشان موفق به کسب رتبه برتر شدند و هر دو بقعه برای مرحله کشوری ارزیابی و داوری خواهند شد.

اخوان ارمکی خاطر نشان کرد: شهرستان آران و بیدگل دارای ۴۲ بقعه متبرکه است که با تلاش شبانه روزی هیات امنا و خادمین این بقاع، ضمن میزبانی از زائرین و مجاورین امامزادگان، برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی و اجتماعی در این اماکن مقدسه اجرا می شود.

راهیابی آستان محمدهلال بن علی( ع) به مرحله کشوری جشنواره ملی سلاله

کد خبر 1728089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha