نظام جمهوری اسلامی کارآمد است

حجت الاسلام سرلک نظام اسلامی را کارامد خواند و گفت: پیشرفت ها و خدمات گسترده انقلاب به ملت با دوران قبل از سال ۵۷ قابل مقایسه نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام مهدی سرک، امروز(۱۹مهر)، در آیین آبرسانی به ۲۰ روستای الیگودرز و شهر جدید شاپورآباد این شهرستان، اظهارداشت: خدمات گسترده انقلاب به ملت ایران غیر قابل مقایسه با زمان‌های قبل از سال ۵۷ است.

امام جمعه الیگودرز نظام اسلامی را کارآمد خواند و افزود: تاکنون در سایه عدالت محوری در حوزه‌های مختلف سیاسی، نظامی، اجتماعی، فرهنگی و... پیشرفت‌های زیادی را داشته‌ایم که نشان از کارآمد بودن انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان الیگودرز از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی است، گفت: انتظار می‌رود ضمن حمایت از بهره‌برداران، خسارات کشاورزان از اجرای طرح قم‌رود جبران شود.

حجت الاسلام سرلک یاداور شد: با اجرای طرحی بزرگ و سرمایه ای ملی همچون طرح قم‌رود باید خسارات نیز جبران شود و ایستگاه پمپاژ الیگودرز به زودی راه انداری شود.

وی در پایان تاکید کرد: انتظار وی رود در راستای جبران خسارت های ناشی از طرح قمرود به الیگودرز ایستگاه پمپاژها به زودی راه‌اندازی شود.

کد خبر 1728124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha