پروژه آزادراه شیراز-اصفهان نماد نوآوری و خلاقیت مهندسان ایرانی است

آیت الله رئیسی پروژه آزادراه شیراز به اصفهان را نماد نوآوری، خلاقیت و تلاش های مهندسان ایرانی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز پنجشنبه (۲۰ مهر) در آیین افتتاح آزاده راه شیراز-اصفهان گفت: از مزایای این پروژه صرفه جویی در زمان است و حتما ادامه این مسیر به سمت بوشهر باید انجام شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه این پروژه می تواند مسیر شمال به جنوب را تکمیل کند، افزود: امیدواریم این بزرگراه با نام «شاهچراغ(ع)» هر چه سریعتر تکمیل و مورد استفاده مردم قرار بگیرد.

وی با اشاره به تلاش های عمرانی و فنی برای تکمیل این پروژه آزادراه، آن را نماد نوآوری، خلاقیت و تلاش های مهندسان ایرانی عنوان کرد و گفت: کار در جهت رفاه مردم هم عنایت پروردگار و هم قدردانی مردم را به همراه دارد.

رئیسی عنوان کرد: نیازمند کار و تلاش جهادی در کشور هستیم و تمام کسانی که در کسوت خدمتگذاری هستند باید بدانند که تلاش خود را باید بیشتر کنند.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت های کشور باید هموار شود، عنوان کرد: بهترین مسیر برای ارتباط شرق و غرب و شمال و جنوب کشور ایران است و کارهای عمرانی در جهت توسعه و اقتصادی منطقه انجام می شود.

رئیس جمهور با  اشاره به اینکه مسیرهای ریلی و جاده ای در این زمینه نقش مهمی دارد، گفت: کشور ما به برکت خون شهیدان و حضور پرشور مردم به ایران قوی تبدیل شده است. 

وی حرکت به سمت توسعه و پیشرفت را نمادی از تولید قدرت عنوان کرد و اظهار داشت: پاسداشت این امر که با هدایت رهبری انقلاب و حضور مردم محقق شده این است که برای رسیدن به قله هیچ خستگی به خود راه ندهیم.

کد خبر 1728234

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha