بودن با رسول خدا لازمه زندگی همه ما است

حجت‌الاسلام سیفایی گفت: بودن با رسول خدا لازمه زندگی ماست و باید در لحظه به لحظه زندگی و در جشن امت سال آینده این مهم را در خود مراقبت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، حجت‌الاسلام سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم تجلیل از عوامل و دست‌اندرکاران جشن بزرگ مهمانی امت احمد با تقدیر از حضور گسترده مردم در مهمانب امت احمد اظهار داشت: حماسه‌ساز جشن بزرگ امت احمد مردم بودند که تدین و دلبستگی خود به حضرت ختمی مرتبت را به صحنه آوردند.

وی با اضاره به اینکه برخی افراد هستند که دوست ندارند شادی مردم را ببینند، افزود: این افراد سعی کردند آینه‌های مقعر یا محدبی برای مردم باشند اما اتفاق مهمانی امت احمد آینه وجودی این مردم را صاف کرد.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: همه ما فرزندان رسول خدا هستیم و امید که زیرنام ایشان قرار بگیریم چرا که نسیم روح افزای پیامبر کدورت‌ها را از بین خواهد برد و لحظه به لحظه خود را باید از خانواده رسول اکرم بدانیم و این درس مهمانی امت احمد است.

حجت‌الاسلام سیفایی تصریح کرد: از عبادات بزرگ این است که امتی کاری کند که کفار ناامید شومد و موجب رضایت پروردگار شوند.

وی بیان کرد: همه ما حالمان خوب شد وقتی‌که زیر نام مقدس پیامبر این اتفاق را جشن گرفتیم و اگر بخواهیم با رسول خدا و از خانواده ولی باشیم دو لازمه نیاز است که رحمان بودن و رحیم بودن حضرت حق بین خانواده رسول خدا باید نشان داده شود.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد:   بودن با رسول خدا لازمه زندگی ماست و باید در لحظه به لحظه زندگی و در جشن امت سال آینده این مهم را در خود مراقبت کنیم.

کد خبر 1728244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha