راهپیمایی ضد صهیونیستی در سنندج برگزار شد

با حضور مردم، مسئولان و نمازگزاران شهر سنندج راهپیمایی ضد صهیونیستی در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، با اعلام فراخوان برپایی راهپیمایی ضدصهیونیستی امروز همزمان با سراسر کشور مردم استان کردستان بویژه شهر سنندج راهپیمایی ضد صهیونیستی برگزار کردند.
حضور زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان در این راهپیمایی بیانگر حمایت کردستانی‌ها از مردم فلسطین بود.

در این راهپیمایی که بعد از خطبه‌های نماز جمعه سنندج از جلوی مسجد جامع تا میدان انقلاب برگزار شد، مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با تقدیر از حضور مردم همیشه در صحنه کردستان اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز این اجتماع در سنندج شکل گرفته و شکرانه دو نعمت بر ما واجب است.

وی افزود: شکر نعمت عملیات دشمن شکن و صهیونیسم‌شکن و کسانیکه به فرمایش قرآن دشمن‌ترین دشمنان نسبت به امت اسلام هستند امروز خواری و شکست را احساس کردند.

رمضانی بیان کرد: امروز  شکرگذاری می‌کنیم که جبهه مقاومت و رزمندگان و جوانان فلسطینی و گردان‌های حماس چنین ضربتی به ارتش پوشالی صهیونیستی وارد کردند، ارتشی که از سال ۱۹۸۴ که سرزمین‌های فلسطین و لبنان را اشغال کرده است و با رسانه‌هایش سعی دارد خود را از قدرتمندترین ارتش‌های دنیا معرفی کند و به تکنولوژی نظامی خود می‌بالید اما امروز با انتفاضه مردم فلسطین و با انقلاب سنگ فلسطین و با موشک‌های قدرتمند فلسطینی تار و مار شد.

وی اعلام کرد: گنبد آهنین دشمن امروز وی در هم شکست و شهرک‌های غصبیش برای ما اثبات شد که این بیوت عنکبوتی صهیونیستی امروز جای پای رزمندگان اسلام و امت رسول خداست و خدا را بخاطر این نعمت شاکریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند رژیم صهیونیستی تاریخش به قبل از ۱۵ مهر و بعد از ۱۵ مهر تقسیم می‌شود و این عملیات مدبرانه جوانان فلسطینی مایه شکرگذاری و مباهات است.

وی با اشاره شکرگذاری دوم بیان کرد: این شکر گذاری که قوت قلب ماست فتح مبینی است که بزودی حاصل خواهد شد و امید که رژیم صهیونیستی همانطور که رهبر فرمودند از بین برود.

وی تصریح کرد: روزی امام فرمود حصر آبادان باید شکسته شود و این اتفاق افتاد و امروز مقلدان رهبر معظم انقلاب و کسانیکه از انقلاب اسلامی الهام گرفتند این حصر را خواهند شکست و عملیات ذبونانه دشمن را بزودی با عملیات بزرگتر و باشکوهتری جبران خواهند کرد.

رمضانی عنوان کرد: امروز غم بزرگی داریم غم بمباران باریکه غزه که به اذعان رسانه‌ها پنج برابر جنگ سی و سه روزه غزه بمباران و موشک باران صورت گرفته و کودکان و زنان و سالخوردگان  فلسطینی مورد آماج حملات صهیونیست‌ها هستند اما یکی از مقاماتشان جرات نکرد تا خط مقدم جلو بیاید.

وی خاطر نشان کرد: آیه قرآن اثبات شد که می‌فرماید «با شما مقاتله و جدال نخواهند کرد مگر در شهرهایی که محفوظ دیوارها هستند و فکر می‌کنید اینها جمعند اما در خود بهم ریخته‌اند» و امروز به اذعان رسانه‌ها هیچوقت تصور نمی‌کردند که چنین عملیاتی علیه ارتش اسراییلی صورت گیرد.
در این راهپیمایی حاضران با فریادهای مرگ بر اسرائیل خشم حود را از رژیم کودک کش صهیونیسم اعلام کردند.

کد خبر 1728378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha