جوانان فلسطینی با دست خالی افتخاری بزرگ آفریدند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: جوانان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی با دست خالی در برابر اسرائیل جنایکار ایستاند و افتخاری بزرگ آفریدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، امروز جمعه (۲۱ مهر) در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن تقدیر ازمردم مومن، ولایتمدار و نوعدوست استان مرکزی برای حضور در راهپیمایی همبستگی، گفت: مردم استان مرکزی و شهر اراک با حضور پرشور و آگاهانه خود در این راهپیمایی بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با اشاره به حضور وزیر امور خارجه آمریکا در اسرائیل و حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی، افزود: این حمایت ها چهره واقعی مدعیان دروغین حقوق بشر را بار دیگر به جهانیان نشان داد.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر اینکه نسل کشی و کودک کشی خلاف تمامی قوانین انسانی و بین المللی است، اظهار کرد: سران کشورهای اسرائیل و آمریکا باید در راستای جنایات خود، پاسخگو بوده و در دادگاه‌های جنگی مورد محاکمه قرار گیرند.

وی با بیان اینکه امروز همه مسلمانان جهان باید به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداخته و حمایت های خود را از آنان دریغ نکنند، گفت: همه کشورهای اسلامی و عربی باید در حوزه‌های اقتصادی، دارویی، بهداشتی و بازدارندگی برای مردم مظلوم فلسطین اقدام جدی انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، ضمن تقدیر از رشادت های جوانان و رزمندگان فلسطینی، بیان کرد: جوانان فلسطینی با آگاهی و هوشیاری، دستگاه‌های جاسوسی رژیم اسرائیل را دور زده و با دست خالی ولی توکل بر خدا و ایمان و باور قلبی خود به پیروزی، افتخار بزرگی آفریدند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه فلسطین باید به دست مردم این کشور اداره شود، اظهار کرد: نسل جوان فلسطین امروز بدون احساس ضعف با قدرت از کشور و حقوق خود دفاع می کنند و اجازه دخالت بیگانگان را در امور سرزمین خود نخواهند داد.

این مقام ارشد استان بر اتحاد کشورهای اسلامی و عربی تاکید کرد و ادامه داد: همه باید برای حمایت از فلسطین با هم متحد شوند و بر اساس وعده خداوند اگر همه به یاری مظلوم بشتابند خداوند نیز آنان را یاری می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به زمین لرزه در کشور افغانستان و کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم شریف این کشور اشاره کرد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این زلزله جان خود را از دست دادند و تعداد زیادی نیز مجروح و خانه و کاشانه خود را از دست دادند که نیاز است نیروهای امدادی و حمایتی و همچنین مردم ایران به یاری این عزیزان بشتابند.

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه به برگزاری کنگره حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدی در اراک نیز اشاره کرد و گفت: این کنگره باید با مشارکت و همکاری همگانی و در شان این عالم برجسته برگزار شود.

کد خبر 1728418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha