عملیات «طوفان الاقصی» در زمان مناسب انجام شد

امام جمعه آبادان، به شکست سنگین صهیونیست‌ها در پی عملیات «طوفان الاقصی» اشاره کرد و گفت: خوشبختانه صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، روانی و اقتصادی متحمل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، «حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» ظهر امروز (جمعه ۲۱ مهرماه) در آئین عبادی سیاسی خطبه‌های این هفته نماز جمعه که با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی آبادان در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، با حمایت از حمله غرورآفرین «طوفان الاقصی» توسط ملت مظلوم فلسطین علیه رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل، اظهار کرد: تمامی ملت‌ها به ویژه مسلمانان، حمایت های خود از مردم مظلوم غزه را باید با قدرت بیشتر ادامه دهند.

خطیب نماز جمعه آبادان، با بیان اینکه جنایات رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان دشمن سرسخت مسلمانان در تاریخ ثبت شده است، افزود: اسرائیل دشمن بشریت است، ۷۵ سال قبل صهیونیست‌ها آواره بودند که با حمایت استکبار جهانی در فلسطین جمع و آنجا را اشغال و شروع به کشتار مسلمانان کردند.

وی اسرائیل را رژیم کودک کش و قلابی خواند و تصریح کرد: از زمان اشغال فلسطین، مردم این سرزمین روزگار خوش ندیدند و این رژیم قلابی از خون کودکان نیز نگذشتند.

حجت‌الاسلام غبیشاوی، یاد آور شد: نوار غزه ۱۶ سال است که در محاصره بی رحمانه صهیونیست‌ها قرار داشته و رژیم صهیونیستی به دنبال مرگ تدریجی در این منطقه است.

وی، زمان عملیات «طوفان الاقصی» را بسیار مناسب دانست و بیان کرد: این عملیات زمانی انجام شد که برخی کشورهای مسلمان منطقه به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل بودند.

امام جمعه آبادان به شکست صهیونیست‌ها در پی عملیات «طوفان الاقصی» اشاره کرد و ابراز داشت: خوشبختانه صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی شکست اطلاعاتی، روانی و اقتصادی متحمل شدند.

وی همچنین با اشاره به حمایت استکبار جهانی از رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: آمریکا به عنوان جبهه باطل از همان روز اول وارد عمل شد و با ارسال تسلیحات جنگی از اسرائیل حمایت کرد، اما جبهه حق که ۲ میلیارد مسلمان را در سراسر جهان دارد به حمایت از مردم فلسطین درآمدند و دولت‌های خود را تحت فشار قرار دادند.

حجت الاسلام غبیشاوی، راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از مردم غزه را بسیار مهم و اثرگذار خواند و تاکید کرد: این راهپیمایی کمترین اقدام مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین است و قطعا خط بطلانی بر تبلیغات رسانه‌ای دشمن خواهد بود.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود بر ضرورت توجه به قشر زحمتکش کارگر تاکید کرد و اذعان داشت: نیروهای کارگری پالایشگاه آبادان مدت‌ها بدنبال حذف شرکت‌های پیمانکاری هستند تا به حق خود برسند.

خطیب نماز جمعه آبادان ادامه داد: خوشبختانه در دولت مردمی حذف شرکت‌های پیمانکاری به تصویب مجلس رسید و اکنون در انتظار تصمیم تشخیص مصلحت نظام هستند.

کد خبر 1728419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha