امروز وظیفه مسلمانان حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین است

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه امروز وظیفه مسلمانان حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین است، گفت: باید با همه توان رسانه ای خود یاریگر مقاومت بوده و کشتار اسرائیل را محکوم کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۲۱ مهر) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با تبریک حرکت شجاعانه نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونسیتی، گفت: این حرکت ضربات سنگینی بر پیکره اسرائیل وارد کرد که جبران ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نسل جدید فلسطینیان بسیار شجاع و قدرتمند بوده و اسرائیل حریف حملات آنان نمی شود، افزود: اسرائیل سعی دارد با کشتار زنان و کودکان به حملات فلسطین پاسخ دهد که اعتراض جهانیان را در پی داشته است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه امروز وظیفه مسلمانان حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین است، اظهار کرد: باید با همه توان رسانه ای خود یاریگر مقاومت بوده و کشتار اسرائیل را محکوم کنیم.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به حاشیه های چند روز اخیر در استان مبنی بر فوت شش کودک در بیمارستان، تصریح کرد: نباید اینگونه اتفاقات استعدادهای پزشکی را زیرسوال ببرد و باید به متخصصان بهداشت و درمان در استان میدان داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به بروز برخی ناهنجاری های فرهنگی، خاطرنشان کرد: این ناهنجاری‌ها در شأن مردم استان نیست و مردم و مسئولان باید جلوی این ناهنجاری ها بایستند.

کد خبر 1728431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha