تبیین اصول تربیتی شهید صدرزاده در نشست فعالان فرهنگی خراسان شمالی

نشست فعالان فرهنگی با محوریت تبیین اصول تربیتی شهید والامقام «مصطفی صدرزاده» عصر امروز یک شنبه در بجنورد برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ نشست تربیتی فعالان فرهنگی با عنوان "خودسازی دغدغه اصلی شما باشد" جمله ای ارزشمند به یادگار از شهید مدافع حرم «مصطفی صدرزاده» به همت اهالی مسجد و فرهنگ در بجنورد برگزار می شود.

این نشست ساعت 15:30، امروز یکشنبه (23 مهرماه) در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان و حوزه هنری برگزار می شود.

«محمدمهدی رحیمی» پژوهشگر ویژه مستند عابدان کهنز و کتاب سرباز روز نهم که مزین به تقریظ رهبر معظم انقلاب است، میهمان ویژه این نشست تربیتی خواهد بود.

فعالان مسجدی به تماشای "عابدان کهنز" می نشینند

فعالان فرهنگی خراسان شمالی در نشستی تربیتی به تماشای مستند "عابدان کهنز" می نشینند و با مباحث تربیتی ومسجد توصیه شده از سوی شهید «مصطفی صدرزاده» آشنا می شوند.

این مستند در نشست تخصصی، امروز یکشنبه با همکاری ستاد هماهنگی کانونهای مساجد و حوزه هنری نمایش داده می شود که «محمدمهدی رحیمی» پژوهشگر ویژه مستند "عابدان کهنز" و کتاب سرباز روز نهم که مزین به تقریظ رهبر معظم انقلاب است، میهمان ویژه این نشست تربیتی خواهد بود.

گفتنی است؛ مستند سینمایی «عابدان کُهَنز» به کارگردانی "مجید رستگار" و تهیه‌کنندگی "امیر مهریزدان"، روایت تربیت، شکوفایی و بالندگی نوجوانان مسجد امیرالمومنین علیه السلام کُهَنز شهریار است، که در وقایع مهم انقلاب اسلامی از جمله فتنه 88 و فتنه تروریست‌های تکفیری در سوریه حضوری فعال داشته‌اند.

شهدای مدافع حرم «مصطفی صدرزاده»، «محمد آژند»، «سجاد عفتی» و جانبازان مدافع حرم «امیر حسین حاجی نصیری» و «رضا سلمانی» از تربیت یافتگان مسجد امیر المومنین (ع) کُهَنز هستند.

مسابقه «لبخند تو خلاصه همه خوبی هاست» به همت کانون مشکات اجرا شد

«زهرا براتی» مدیر کانون مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) اسفراین گفت: این مسابقه به مناسبت 22 مهرماه، سالروز ورود رهبر انقلاب به شهرستان اسفراین و دیدار تاریخی مردم این شهرستان با مقام معظم رهبری طراحی شده است.

وی اضافه کرد: مسابقه عکاسی با موبایل محور این رقابت هنری است که علاقمندان می توانند تصاویر را با موضوع سلفی من با عکس رهبر عزیزتر از جانم  را تا تاریخ 25 مهرماه ارسال کنند.

 براتی، نحوه ارسال تصاویر را شماره 09390832133  در  پیام رسان ایتا ذکر کرد و گفت: به سه عکس برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

کد خبر 1728692

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha