حضور فعال پیشکسوتان در صحنه سبب شکست همیشگی دشمنان است

سردار کریمی گفت: به برکت حضور فعال و در صحنه ماندن پیشکسوتان دفاع مقدس از ابتدای انقلاب تاکنون در جهادهای مختلف، شاهد زمین گیر شدن و شکست دشمنان در ابعاد مختلف هستیم. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، در دیدار با پیشکسوت دفاع مقدس حاج غلامرضا مالکی، ضمن تقدیر از رشادت ها و ایثار این بزرگ مرد ایرانی گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس، قهرمانان جهاد و دژ مستحکم امنیت کشور واقتدار و زینت ولایت هستند. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه حاج مالک افتخار مردم استان مرکزی است، افزود: به برکت حضور فعال و در صحنه ماندن پیشکسوتان دفاع مقدس از ابتدای انقلاب تاکنون در جهادهای مختلف ، شاهد زمین گیر شدن و شکست دشمنان در ابعاد مختلف هستیم. 

وی خاطر نشان کرد: رزمندگان دفاع مقدس با رشادت، ایثار و از خود گذشتگی خود تاریخ را تغییر و ماندنی ترین حماسه ها را رقم زدند و امروز به برکت حضور این عزیزان هم شهادت جاری و هم جهاد در عرصه های مختلف جاری است. 

سردار کریمی با اشاره به اینکه تکریم و بهره گیری از خاطرات پیشکسوتان یک ضرورت مهم است، خاطر نشان کرد: ایمان، صلابت، حضور و بصیرت پیشکسوتان دفاع مقدس که منجر به الگو گرفتن جوانان از این عزیزان شده منجر به خلق پیروزی های بزرگ و دستاوردهای عظیم نیز شده است. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه امروز عزم و اراده جوانان برای پیشرفت به برکت همین الگوهای کامل است، اظهار داشت: ایران اسلامی امروز در اوج تحریم های ظالمانه و تهدیدات دشمنان در اوج اقتدار است. 

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز جوانان غیرتمند ایران اسلامی در عمل نشان می دهند که دشمن در همه عرصه ها ناکام و شکست خورده است، گفت: نصرت های الهی و بصیرت مردم موجب شد دشمن در جنگ شناختی که می خواست با جنجال، دروغ، فریب و عملیات روانی ذهن ها را گروگان بگیرد با شکست جدی مواجه شود و قطعا دست خداوند و عنایات امام زمان(عج) در تمام پیروزی ها برای ما و شکست های سنگین برای دشمنان آشکار است.

سردار کریمی با آرزوی سلامتی و توفیقات روز افزون برای همه رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بیان کرد: آقای غلامرضا مالکی و حاج مالک جبهه ها، از رزمندگان شجاع و غیور و افتخار استان مرکزی و از همرزمان شهید زین الدین است که افتخارات و حماسه های بزرگی در دفاع مقدس به ماندگار گذاشته و در عملیات های زیادی از جمله رمضان، محرم، خیبر، والفجر و...نقش مهم و موثری ایفا کرده است.

کد خبر 1728767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha