مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه بویراحمد به دلیل کسب ۱۰۰ درصد امتیاز کانون‌های فرهنگی در ارزیابی عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، امین درخشان امروز در نشست با همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: کسب مقام برتر در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی با پشتکار کارکنان و انگیزه آنان حاصل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:خدمتگزاران فرهنگ و هنر استان علیرغم همه کاستی ها و کمبودها در پیشبرد اهداف اداره کل از جان مایه گذاشتند و ما همواره قدردان زحمات آنان هستیم.

وی افتخارات کسب شده را مرهون زحمات همکاران دانست و ادامه داد: این مهم در افتخارات و تاریخ فرهنگ و هنر استان مانا و پایدار است.

درخشان با اشاره به اینکه این اداره کل برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر استانی برگزیده می شود، افزود: در ذهن و افکار وزارتخانه و دیگر ارگانهای و سازمانهای دولتی حق مطالبه گری این اداره کل ایجاد می شود که می تواند در راستای کارهای فرهنگی، هنری و پیشبرد مسائل اداری موثر باشد.

گفتنی است در این نشست از کریم لایقی اصل، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل کسب ۱۰۰ درصد امتیاز در زمینه شاخص‌های اختصاصی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ارزیابی عملکرد اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان در جشنواره شهید رجایی تجلیل به عمل آمد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی مساجد کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد

کد خبر 1728805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha