مجاهدت‌های شهدای روحانی برای نوجوانان و جوانان به درستی تبیین شود

امام جمعه یاسوج گفت: دشمنان تلاش بسیاری برای تبلیغ علیه روحانیت، انقلاب و اسلام انجام می‌دهند که در این راستا می‌طلبد مجاهدت‌های شهدای روحانی برای افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به درستی تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» شب گذشته در نشست مراکز و نهادهای حوزوی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران ظرفیت خوبی در ابعاد مختلف تبلیغی و تربیتی در جامعه محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه نیمی از افراد جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند، گفت: خواهران حوزوی تاکنون در راستای وظیفه تبلیغی خود موفق عمل کرده‌اند.

وی ضمن تاکید بر اینکه در مسائل تربیتی اگر یک زن تنها هم باشد می‌تواند نقش مهمی در خانواده و جامعه ایفا کند، افزود: تربیت فرزندان در فرهنگ دینی، اسلامی، انقلابی و در راستای عزت ملی بسیار مهم بوده که بانوان نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کنند.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: فرزندان جامعه اسلامی در ایران باید بر اساس عزت، غیرت و استقلال ملی تربیت شوند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر توجه ویژه به حوزه علمیه خواهران استان تاکید کرد و ادامه داد: اساتید حوزوی نیز نیازمند حمایت بوده و باید تقویت شوند.

وی در ادامه به برگزاری کنگره شهدای روحانی استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: کنگره شهدای روحانی نیز معمولاً طبق تقویم اجرایی که برای آن تنظیم می‌شود، باید برگزار شود.

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه هرچه داریم از برکت خون شهدا بوده و شهدا اسلام را زنده نگه داشته‌اند، اظهار کرد: اگر پیامبر گرامی اسلام (ص) پیروز شد، به دلیل مجاهدت‌ها و خون‌های مسلمانان و شهدایی بود که بر زمین ریخته شد تا اسلام پایدار ماند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اسلام و انقلاب اسلامی را مدیون خون شهدا دانست و افزود: روحانیت رهبری فرهنگی و سیاسی جامعه را در همه دوران‌ها بر عهده داشتند و جوانانی که مجاهدت‌ها و ایثارگری شهدا به ویژه شهدای روحانی را در آن دوران ندیدند، باید این مجاهدت‌ها برای آنها تبیین و تشریح شود.

وی تاکید کرد: روحانیت و طلاب همیشه در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب، اسلام و طاغوت بوده و هستند.

آیت الله حسینی به هجمه های دشمن بر علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: آنها تلاش بسیاری برای تبلیغ علیه روحانیت، انقلاب و اسلام برای تاثیرگذاری بر ذهنیت مردم انجام می‌دهند که در این راستا می‌طلبد مجاهدت‌های شهدای روحانی برای افراد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان به درستی تبیین شود.

کد خبر 1728954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha