گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی باید جدی گرفته شود

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه گرامی‌داشت مناسبت‌ها باید جدی گرفته شود، گفت: حضور مردم در صحنه به برکت مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۲۵ مهر ماه) در نشست بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: برگزاری مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی به منزله سوخت گیری و تجدید قوای انقلاب در مقابل هجمه ها و توطئه‌های استکبار محسوب می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، روز جهانی قدس، اربعین حسینی، عزاداری دهه محرم و ... همه به انقلاب قدرت، مقاومت و انرژی می دهند.

وی بیان کرد: راز و رمز مقاومت انقلاب در مقابل توطئه‌ها و فشارهای دشمنان در ابعاد مختلف این است که مردم به واسطه مناسبت‌ها در صحنه حضور داشته و آمادگی خود را برای ایستادگی در برابر توطئه دشمنان اعلام می‌کنند.

آیت الله حسینی حضور مردم در صحنه را به برکت مناسبت‌های ملی و مذهبی دانست و افزود: اینکه دشمن در عرصه‌های مختلف نتوانست نقشه‌های شوم خود را اجرایی کند به دلیل حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اگر مناسبت‌ها وجود نداشته باشند، مردم در صحنه حضور نداشته و قدرت انقلاب از بین رفته، تضعیف و سست می‌شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید توجه خاصی به مناسبت‌های ملی و انقلابی صورت گیرد، ادامه داد: ضرورت دارد مردم و مسئولان برای سازماندهی و برنامه‌ریزی مناسبت‌ها در میدان حضور داشته باشند.

آیت الله حسینی یادآور شد: دشمنان در فضای مجازی و خارج از آن تلاش بسیاری برای تاثیرگذاری بر ذهن و فکر مردم و همچنین بی‌غیرتی آنها نسبت به عزت و استقلال کشور انجام می‌دهند که اگر این تبلیغات آنها اثرگذار بود، مردم در برنامه‌های انقلاب، اسلام و نظام حضور پیدا نمی‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه مناسبت‌ها سپری برای انقلاب و اسلام است، اظهار کرد: این سپر با حضور مردم در صحنه ایجاد شده و ضربات دشمنان را ناکارآمد می‌کند.

وی  ضمن تاکید بر اینکه گرامی‌داشت مناسبت‌ها باید جدی گرفته شود، افزود: انقلاب اسلامی، آرمان‌ها و دستاوردهای آن خاص بوده و هیچ کشوری در دنیا سراغ نداریم که این همه توطئه و دشمنی در ابعاد مختلف بر علیه آن صورت گرفته باشد.

آیت الله حسینی بیان کرد: انقلاب اسلامی به برکت اسلام، قرآن و آموزه‌های الهی قدرتمند شده و نفوذ تاثیرگذاری در سراسر عالم پیدا کرده و به همین دلیل دشمنان همیشه در حال توطئه و دشمنی بر علیه انقلاب و نظام هستند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد انقلاب اسلامی ایران را منادی اسلام، عدالت، اخلاق ارزش‌های الهی در جهان دانست و گفت: قانون این نظام و انقلاب نیز اسلامی و برگرفته از قرآن و آینده نیز از آن انقلاب و اسلام خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی مقاومت غزه و ضربات کمرشکن آنها بر پیکره جبهه شرارت و استکبار را تبریک گفت و افزود: در راس شرارت‌ها آمریکا و انگلیس خبیث قرار دارند که اگر این کشورها نبودند، این همه جنایت و خباثت در دنیا اتفاق نمی‌افتاد.

آیت الله حسینی ضمن محکومیت جنایات وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی، تاکید کرد: این رژیم جنایتکار مثل سگ هار وحشیانه زنان، مردان و کودکان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بمب‌های پیشرفته‌ای که آمریکا در اختیار رژیم منحوس صهیونیستی قرار می‌دهد، یادآور شد: این جنایت‌ها در غزه با چراغ سبز آمریکا صورت می‌گیرد، همچنان که مردم مظلوم فلسطین ۷۰ سال زیر بمباران صهیونیست قرار دارند.

وی با اشاره به جنایت و نسل کشی رژیم صهیونیستی با همکاری آمریکای مستکبر، خاطرنشان کرد: می‌طلبد که ۱۳ آبان امسال به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پرشورتر از گذشته برگزار و همه اقشار در این راهپیمایی حضور پیدا کنند.

آیت الله حسینی وجود برخی از حکام کشورهای عربی را مایه سرشکستگی اسلام دانست و افزود: اگر دنیای اسلام فشار وارد کرده و ارتباط خود را با اسرائیل قطع کنند، وضعیت تغییر پیدا خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تاکید دوباره بر برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ۱۳ آبان، اظهار کرد: ادارات و مدارس برنامه‌های تحلیلی و تبیینی برای این روز در دستور کار داشته باشند.

وی گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۹ آبان شهرستان گچساران را برای استان و این شهرستان مهم دانست و ضمن تاکید بر برجسته کردن این روز، گفت: مسئولان استانی باید یاد خاطره شهدا 19 آبا را گرامی بدارند، زیرا این روز روز، انقلاب ما است.

کد خبر 1729043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha