عملیات طوفان الأقصی، رژیم صهیونیستی را بیش از پیش در موضع ضعف قرار خواهد داد

مقدسی گفت:عملیات طوفان الأقصی، قطعاً موازنه قدرت در فلسطین اشغالی را به صورت بنیادین تغییر داده و رژیم صهیونیستی را بیش از پیش در موضع ضعف قرار خواهد داد همچنین این پیروزی بزرگ توسط محور مقاومت تمام ابرقدرت‌های جهان را به بهت و ناباوری فرو برد و یک هشدار جدی به همه سازشکاران در منطقه بود.

میثم مقدسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره جبهه مقاومت و پیروزی های اخیر، تبعات، وظایف امت اسلامی و مسجدی‌ها، گفت: جبهه مقاومت یک ائتلاف نظامی و سیاسی است که شامل ایران، سوریه، حزب الله لبنان و حرکت‌های مقاومتی فلسطین است لذا این جبهه در مقابل تهدیدات و تحریم‌های غربی و رژیم صهیونیستی به دفاع از منافع و امنیت منطقه و جهان اسلامی می‌پردازد.  

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان شاهزاده علی اکبر (ع) کرمانشاه افزود: پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت شامل آزادسازی حلب و دیرالزور در سوریه، پیروزی‌های حزب الله لبنان در جنوب لبنان و پایان حملات اسرائیل به غزه هستند. این پیروزی‌ها نشان دهنده قدرت و توانایی جبهه مقاومت در مقابله با تهدیدات خارجی هستند.

وی خاطر نشان کرد: تبعات این پیروزی‌ها شامل تضعیف نفوذ غرب در منطقه، افزایش قدرت و تاثیرگذاری جبهه مقاومت در منطقه و جهان اسلامی، تقویت اعتماد به نفس مردم و نظام‌های مقاومتی و افزایش همبستگی و اتحاد مردم و نظام‌های مقاومتی در برابر تهدیدات خارجی است.

مقدسی با اشاره به وظایف امت اسلامی درمورد جبهه مقاومت ،تصریح کرد: حمایت از جبهه مقاومت و نظام‌های مقاومتی در منطقه، افزایش همبستگی و اتحاد مردم و نظام‌های مقاومتی در برابر تهدیدات خارجی، پاسداری از منافع و امنیت منطقه و جهان اسلامی و حفظ و ترویج ارزش‌های اسلامی است.  

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان شاهزاده علی اکبر(ع) کرمانشاه اظهار کرد: تحقیر هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر قدس، پایان اتمام حجت مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی است. شکل‌گیری و تقویت مقاومت در دهه‌های اخیر در منطقهٔ غرب آسیا، از بزرگ‌ترین پدیده‌های مبارک این دوران بود که تأثیر بسزایی در این عزیمت مقدس و فتح مبارک داشت.

 نماینده بنیاد دعبل خزاعی استان کرمانشاه ،گفت:در مورد نقش مساجد در این خصوص، می‌توان گفت که مساجد به عنوان مراکز فرهنگی و اجتماعی در جامعه، می‌توانند نقش مهمی در پاسداری از منافع و امنیت منطقه و جهان اسلامی بازی کنند. به عنوان مثال، مساجد می‌توانند با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی، افزایش همبستگی و اتحاد مردم و نظام‌های مقاومتی را ترویج کنند. همچنین، با اطلاع‌رسانی به مردم درباره تهدیدات خارجی و نقش جبهه مقاومت در دفاع از منافع و امنیت منطقه و جهان اسلامی، می‌توانند آگاهی مردم را افزایش دهند.


 

کد خبر 1729047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha