جنگ غزه روی جنایتکارانه آمریکا و اسرائیل را نمایان‌تر کرد

نماینده مردم‌ تهران در مجلس گفت: باید کشورهای مسلمان اقدام عملی علیه رژیم صهیونیستی را در دستور کار قرار دهند و از کاهش رابطه با رژیم صهیونیستی شروع کنند.

رضا تقی پور در گفت‌ وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: حملات جدید رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه ماهیت این رژیم را بیش از پیش مشخص کرد و فکر اشتباه برخی که حرف از صلح، ارتباط و زندگی مسالمت آمیز با این رژیم می زدند را برای چندمین بار به اثبات رساند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این حملات، ماهیت جنایتکارانه آمریکا را نیز با توجه به حمایت آشکار و بدون قید و شرط اش از این رژیم نشان داد. در واقع آمریکا با نادیده گرفتن همه جنایات جنگی این رژیم که علیه بشریت بی سابقه بوده است روی خونخواران تاریخ را سفید کرد.

وی بیان کرد: ضرورت تشکیل جبهه ای از کشورهای اسلامی زمان زیادی است که مطرح است. امام خمینی(ره) بارها فرمودند اگر ملت های مسلمان هر کدام یک سطل آب بریزند، رژیم صهیونیستی را سیل می برد و این مفهوم گسترده و عمیقی است که لزوم اتحاد علیه رژیم صهیونیستی و تکلیف کشورهای اسلامی را مشخص می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه با توجه به شرایطی که در منطقه وجود دارد و دولت هایی که در کشورهای اسلامی سر کار آمدند این جبهه و اتحاد هنوز علیه رژیم صهیونیستی شکل نگرفته است. باید کشورهای  اسلامی اقدام عملی علیه رژیم صهیونیستی را در دستور کار قرار دهند و از کاهش رابطه با رژیم صهیونیستی شروع کنند.

وی خاطرنشان کرد: با صحبت، بیانیه و برگزاری نشست تشکیل این جبهه عملی نیست.

کد خبر 1729326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha