مساجد با نگاه عملیات راهبردی هدفمند نقش اساسی در تقویت انگاره های ایمانی دارند

جابری انصاری با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های تشکیلاتی اثرگذار با نگاه مسجد گفت: مساجد با نگاه عملیات راهبردی هدفمند نقش اساسی در تقویت انگاره های ایمانی دارند.

سعید جابری انصاری در جریان روند فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد و نقش آنان در تحقق احیاء مسجد تراز اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: امروزه یکی از شاخص های مهم در مسیر رشد و بالندگی مساجد، فعالیت پرشور کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: سند راهبردی مساجد با تعمق بخشی به روند فعالیت های مسجد محور از جمله اقداماتی است که محقق شده است و در این مسیر کانون های فرهنگی هنری مساجد سهم جدی در پیشبرد و تبیین این سند راهبردی دارند.

وی در خصوص جایگاه مسجد در رشد برنامه های فرهنگی بیان کرد: مسجد تأثیرگذار به واسطه حضور نیروهای آگاه، کارآمد و کاربلد مسجدی نقش ممتازی دارد و در این میان اثرگذاری کار فرهنگی وابسته به همین ساز و کار است.

مسجد الاقصی تجلی وحدت امت مسلمان و فعالان مسجدی است

جابری انصاری در بخش دیگر سخنان خود در پاسخ به اهمیت حمایت فعالان مسجدی از پیروزی مردم فلسطین بیان کرد: امروز مسجد الاقصی تجلی وحدت امت مسلمان است و اسرائیل غاصب از این وحدت بخشی هراس و بیم دارد.

وی توضیح داد: مردم فلسطین از سرزمین خود با وحشی گری اسرائیل غصب رانده شدند و امروز شاهد اوج خباثت و رفتارهای ددمنشانه اسرائیل غاصب در این سرزمین مقدس هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد با درک و باور به جایگاه محوری خود در تعالی بخشی معرفتی می توانند اثرگذار عمل کنند و در این میان عملیات های فرهنگی هدفهمند در 2 شاخص انقلاب و مهدویت اصل و اساس برنامه ها قرار دارد.

کد خبر 1729385

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha