اردوی راهیان پیشرفت فرصتی برای تقویت باور به اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تقویت و رشد انگاره های ایمانی در میان فعالان مسجدی گفت: برپایی اردوی راهیان پیشرفت فرصتی است برای تقویت باور به اقتدار نظام در میان فعالان مسجدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، جمعی از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز چهارشنبه 26 مهر با همراهی برخی از مدیران ارشد فرهنگی و انتظامی استان از جمله، مدیر ستاد اقامه نماز استان ، مدیر هماهنگی شورای تبلیغات اسلامی و مدیران منتخب کانون های مساجد از مرکز ملی هوا و فضا در تهران بازدید به عمل آوردند.

این بازدید چند ساعته در قالب یک اردوی علمی و آموزشی به حوزه هوا و فضا اختصاص داشت که به نوبه خود سرفصلی از رشد انگیزشی در جریان رشد تولیدات ایران در حوزه فناوری بود.

اردوی راهیان پیشرفت فرصتی برای تقویت باور به اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

اقتدار نظام جمهوری اسلامی در بحث دفاعی مورد نظر مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز قرار گرفت و از کارشناسان نظامی در هر غرفه نمایشگاهی بهره مند شدند.

در این خصوص حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت تقویت و رشد انگاره های ایمانی در میان فعالان مسجدی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: برپایی اردوی راهیان پیشرفت فرصتی است برای تقویت باور به اقتدار نظام در میان فعالان مسجدی است. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: اثرگذاری برنامه های فرهنگی مسجد محور با ایجاد ساختارهای منظم برنامه ریزی اردویی و علمی کارآیی بیشتری دارد و برای تحقق این مهم ضروری است از تمامی امکانات ممکن استفاده شود. 

اردوی راهیان پیشرفت فرصتی برای تقویت باور به اقتدار نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام شکری تصریح کرد: فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در این اردوی چند ساعته از نزدیک با دستاوردهای انقلاب اسلامی در امر دفاعی و نظامی آشنا شدند. 

کد خبر 1729389

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha