طبق وعده الهی پیروزی اصلی از آن فلسطینیان است

زارعی‌کوشا گفت: طبق وعده الهی در قرآن کریم پیروزی اصلی از آن مسلمین و فلسطینیان است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در تجمع مردم باشکوه شهر سنندج در مظلومیت مردم مظلوم فلسطین اظهار داشت: رژیم کودک کش صهیونیستی با انفجار بیمارستان و به شهادت رساندن هزاران نفر از جمله مادران، کودکان و بیماران نشان داد که در حال دست و پا زدن است و به زودی از بین خواهد رفت.

وی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی از زمان پیامبران الهی تا زمان پیامبر ختمی مرتبت در نقطه مقابل حقانیت بودند و اینها و ادعا داشتند ما صاحبان بهشت هستیم اما همواره از مرگ می‌هراسند.

وی با اشاره به اینکه طبق این قرآن کریم صهیونسیتی‌ها از حریص‌ترین انسان‌ها در زندگی مادی هستند،تصریح کرد: اگر هزار سال هم به آنها عمر داده شود باز هم از مرگ می‌ترسند.

 استاندار کردستان منطق مومنان را آمادگی برای ادای تکلیف دانست و گفت: اگر در مسیر انجام وظیفه باشیم شهادت شیرین‌تر از عسل می‌شود بنابراین می‌بینیم رژیم مدعی پیشرفته‌ترین سامانه نظامی و پیچیده‌ترین مجموعه اطلاعاتی و جاسوسی با تمام فشاری که به مردم مظلوم فلسطین وارد کرده اما همچنان شاهد مقاومت مردم مظلوم است.

 زارعی کوشا به طوفان‌الاقصی پرداخت و یادآور شد: ۱۵مهر ماه جوانان غیرتمند فلسطین با فرود آمدن بر سر اسراییل غاصب یک باره پیش بینی رهبر انقلاب را که فرمودند ما یک شب بر سرشان فرود می‌آییم را به حقیقت تبدیل کردند و هیمنه صهیونیست را به چالش کشید.

وی به بشارت قرآن کریم نیز اشاره کرد و گفت: طبق وعده الهی در قرآن کریم پیروزی اصلی از آن مسلمین و فلسطینیان است

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی امروز به خود افتخار میکند که همواره طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به فکر نابودی اسراییل غاصب بوده است و اگر جوانان امروز در غزه و فلسطین با شجاعت به مبارزه با این غده سرطانی و اسراییل غاصب مشغول هستند این جوانان دست پرورده‌های تفکر امام راحل  و پرورش یافتگان مکتب رهبر عظیم انقلاب هستند.
 
استاندار کردستان حمله ددمنشانه به بیمارستان غزه و کشتار هزار زن و فرزند و بیمار  را نشان از ضعف رژیم صهیونیستی دانست و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب پیش بینی کردند که اسراییل ۲۵سال اینکه خود را به چشم نخواهد دید اما ظاهراً خودشان برای نابودی و از بین رفتنشان عجله دارند .

وی افزود: کشتار کودکان و زنان و کسانی که با تمام تحریم ها در شرایط سخت زندگی می کند نشانه سقوط حتمی رژیم غاصب است و امروز این اجتماع و تعهد و حضور مومنانه مردم کردستان اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است.

استاندار کردستان اضافه کرد: این مردم با حضور خود اعلام کردند که ما در جبهه‌حق  و حقانیت هستیم و به دشمنی و مبارزه با استکبار افتخار می کنیم.

کد خبر 1729472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha