۲۳۰ جهیزیه بین زوج‌های جوان به برکت کنگره شهدای استان مرکزی اهدا شد

سردار کریمی از اهدای ۲۳۰ سری جهیزیه بین زوج‌های جوان به برکت کنگره شهدای استان مرکزی خبر داد. 


به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، با اشاره به اهمیت دستگیری از نیازمندان و همچنین کمک به ازدواج آسان جوانان گفت: یکی از مهمترین رویکردهای کنگره شهدای استان مرکزی خدمت رسانی به مردم و ولی نعمتان است و در این راستا خدمات زیادی به مردم و به نیت و نام شهدای استان ارائه شده که همچنان با قوت ادامه دارد. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، اهدای بیش از ۲ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان طی ۵ سال گذشته را از مهمترین اقدامات و خدمت رسانی کنگره شهدای استان مرکزی به ولی نعمتان انقلاب دانست و اظهار کرد: این خدمت رسانی و تلاش ها همچنان با قوت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم نهضت های بزرگی به برکت کنگره شهدا راه اندازی شده است، اظهار داشت: طرح هر پروژه یک شهید و هر خدمت به نام یک شهید از جمله آنها است. 

این مقام مسئول راه اندازی نهضت ساخت مسکن هم برای مردم و هم برای نیازمندان را از دیگر برکات کنگره شهدا دانست و بیان کرد: این کمک ها با همت و همکاری گروه های جهادی همواره ادامه دارد. 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری کنگره بزرگداشت مقام علمی حاج شیخ عبدالکریم حائری رزمایش کمک مومنانه بسیج سازندگی استان برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این رزمایش ۲۳۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان تهیه شده و به زودی در اختیار ولی نعمتان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 1729544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha