سیاست مزدوران فاسد اسرائیل، کودک‌کشی و نسل‌کشی است

ماموستا رستمی گفت: سیاست کثیف مزدوران فاسد اسرائیل به‌ خاطر آدم‌کشی، کودک‌کشی و نسل‌کشی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع در جمع نمازگزاران سنندج اظهار کرد: این روزها قلب همه مسلمانان به ویژه اهل‌سنت از این جنایت وحشتناک جریحه‌دار شده و هیچ فرد آزاده‌ای نمی‌تواند این صحنه‌های به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی‌پناه را ببیند و سکوت کند.

ماموستا رستمی تصریح کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن مردم و کودکان مظلوم و بی‌گناه فلسطین محکوم است و حضور گسترده و ضدصهیونیستی مردم شهرهای مختلف کردستان در تجمع‌های دفاع از دین و فلسطینیان بیانگر حمایت از مردم غزه و فلسطین است.

امام جمعه سنندج اضافه کرد: بمباران مدرسه محل اسکان آوارگان و بعد از آن مسجد نشان داد که رژیم کودک‌کش صهیونیست بویی از انسانیت نبرده است و جنایات اخیر و حمله به بیمارستان در غزه نشان داد که خلق و خوی اسرائیل از هر حیوان درنده‌ای درنده‌تر است.

وی با بیان اینکه به گواه تاریخ، هر زمان مسلمانان به اوج قدرت می‌رسند تمام دشمنان برای تضعیف این قدرت به میدان می‌آیند، افزود: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در آن سوی جهان به میدان آمده تا ملت مسلمان فلسطین را به زانو بکشد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: حاصل این کشتار تاکنون  بیش از 7 هزار زخمی و 3 تا 4 هزار شهید به دست جنایتکار آنها تنها در چند روز گذشته بوده است.

وی یادآور شد: دستور صریح اسلام است که خون انسان‌های سالمند، زنان، کودکان و اموال در جنگ‌ها نباید مورد کوچکترین هجمه‌ای قرار گیرد اما اسراییل غاصب با جنایات وحشیانه خود نسبت به کشتار زنان اقدام می‌کند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه وقتی صفحات تاریخ را ورق می‌زنیم و درباره مرکز بیت‌المقدس، مرکز عروج پیامبر(ص) و راز و نیاز مسلمانان مرور می‌کنیم می‌بینیم هدف دشمنان نابودی این کعبه و خون ریختن کودکان و زنان هستند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: سیاست کثیف مزدوران فاسد اسرائیل به‌ خاطر آدم‌کشی، کودک‌کشی و نسل‌کشی است مردم کردستان که مشهور به اختیارالدین ها هستیم این کشت و کشتار و خون ریزی را  که خلاف دین اسلام است بشدت محکوم می‌کنیم.

وی گفت: جنایت بی‌سابقه اسرائیل در بیمارستان المعمدانی غزه که منجر به شهادت و مجروح شدن صدها نفر از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین شد، در تاریخ برای همیشه ثبت می‌رسد و مظلومیت مسلمان فلسطینی فریاد بلندی برای از بین رفتن و نابودی کامل اسرائیل خواهد شد.

کد خبر 1729587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha