عقل رو به کمال مردم جهان، بزرگ ترین دشمن نظام سلطه است

حجت الاسلام مومنی با بیان اینکه امروز هیمنه نظام سلطه شکست خورده است، افزود: عقل رو به کمال مردم جهان، بزرگ ترین دشمن نظام سلطه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین احسان مومنی فرد، امروز در مراسم معرفی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان چگنی، با اشاره به شرایط امروز غزه، اظهار داشت: امروز مردم فلسطین هیمنه رژیم اشغالگر قدس را شکست داده و به جهانیان نشان دادکه به رغم ادعای شکست ناپذیریشان، بسیار شکننده هستند.


امام جمعه چگنی با اشاره به نسل کشور مردم مظلوم غزه توسط رژیم اشتغالگر قدس، افزود: این نسل کشی مردم مظلوم غزه، شکست دیگری برای اسراعیل غاصب است.


حجت الاسلام مومنی فرد خاطرنشان کرد: امروز همچنین امپراطوری رسانه ای غرب فروپاشیده است و به رغم تلاش های فراوان نمی تواند جای جلاد و شهید را عوض کند.


وی با بیان اینکه عقل رو به کمال مردم جهان، بزرگ ترین دشمن نظام سلطه است، ادامه داد: در حوادث مربوط به گذشته کشورمان ، جهانیان شاهد بودند، که نظام سطله، اشغالگران قدس و اغتشاشگران هم پیمان شدند اما در سایه بصیرت مردم، نتوانستند به اهداف شومشان برسند.


حجت الاسلام مومنی فرد با بیان اینکه به فروپاشی رسیدن هیمنه رژیم اشغالگر قدس جای تبریک دارد خاطرنشان کرد: راهپیمایی های مردمی در قلب اروپا، اتریش، آلمان، آمریکا و دیگر نقاط جهان در محکومیت نسل کشی در فلسطین نشان دهنده شکست اشغالگران است.


 امر به معروف و نهی از منکر تکلیف شرعی اسلام برای حفظ سلامت جامعه است


امام جمعه چگنی در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: در اسلام فریضتین امر به معروف و نهی از منکر مورد سفارش ویژه قرار گرفته و به عنوان وظیفه اسلامی تبیین شده اند.


وی با بیان اینکه علما در خصوص فریضتین امر به معروف و نهی از منکر اجماع  و اتفاق نظر دارند، ابراز کرد: امر به معروف و نهی از منکر، تکلیف شرعی برای حفظ احکام اسلام و سلامت جامعه است.


حجت الاسلام مومنی فرد تلاش برای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر را تکلیفی همگانی خواند و ادامه داد: ترویج فریضتین امر به معروف ونهی از منکر بستر سلامت جامعه است.


وی با بیان اینکه مقابله با منکرات و ترویج معروفات نیاز به شناخت و برنامه ریزی دارد، افزود: علم به معروف و منکر از مهم ترین شرایط امر به معروف و نهی از منکر است.


حجت الاسلام مومنی فرد با تاکید به اینکه همه مردم هم مسئولان لازم است به نحو صحیح در این زمینه تلاش کنند، خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر مراحلی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 1729908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha