فیلم/ تظاهرات محبان اهل‌البیت(ع) پاکستان در حمایت از مقاومت فلسطین

امروز دوشنبه، محبان اهل بیت علیهم السلام در پاکستان راهپیمایی های اعتراضی در همبستگی با فلسطین و حمایت از محور مقاومت برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از النعیم نیوز، محبان اهل بیت علیهم السلام در پاکستان امروز دوشنبه، در همبستگی با فلسطین و حمایت از محور مقاومت راهپیمایی برگزار کردند.

سید ساجد النقوی، رهبر شیعیان پاکستان، در بیانیه ای اعلام کرد:با هر دم و بازدم، شهیدی در غزه، زیر آتش و گلوله های غزه جان می‌دهد. دشمن صهیونیستی که با بمباران ساختمان‌های مسکونی و بیمارستان‌ها به پیر و جوان، زنان و کودکان بی‌گناه رحم نمی‌کند و مدارس، مساجد، کلیساها و پناهگاه‌های آنروا را هدف قرار می‌دهد.

وی افزود: جنایاتی که در غزه علیه غیرنظامیان بیگناه انجام می شود را فقط می توان به عنوان وحشیگری و تروریسم توصیف کرد که در مقابل همه جهان در حال وقوع است، اما اتحادیه کشورهای عربی و سازمان همکاری اسلامی در سکوت کامل به سر می‌برند.

وی ادامه داد: نقاب‌ها افتاده، چهره‌ها رنگ واقعی خود را نشان داده و نیات شیطانی قدرت‌های اشغالگر صهیونیستی و امپریالیستی به منصه ظهور رسیده است و این حقایق ظلم و بی‌رحمی را دیگر نمی‌توان کتمان کرد. دنیا اجازه نمی دهد آنها پنهان شوند، آنها در تاریخ نوشته می شوند تا حقیقت این موجودیت اشغالگر را به نسل های آینده بیاموزند.

وی تاکید کرد: زمان آن فرا رسیده است که به جای شعارها و تصمیماتی که گرسنگی را رفع نمی‌کند، اقدامات عملی هماهنگ و مناسب در برابر این ظلم امپریالیستی و صهیونیستی انجام دهیم.

کد خبر 1730069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha