اسرائیل غاصب و کودک‌کش بداند هر گونه جنایت مرگ او را تسریع خواهد کرد

حجت الاسلام ایرانی گفت: وظیفه همه مسلمانان و آزادگان دنیا دفاع از فلسطین است و اسرائیل غاصب و کودک‌کش بداند هر گونه جنایت مرگ او را تسریع خواهد کرد.

حجت الاسلام مجید ایرانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مسئله فلسطین مسئله امروز نیست ،گفت: مسئله ۷۵ سال تمام و مسئله مهم امروز خصوصاً مسلمانان جهان است چون  مسئله قدس شریف مسئله مهمی برای تمامی مسلمانان جهان بوده و است.

مسئول کانون شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه افزود:مسئله جبهه مقاومت که حاصل رنج و کار مستمر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مسلمانانی که به همراه حاج قاسم و شهید ابومهدی و دیگر خدمتگزاران عرصه مقاومت بود که باعث شد فلسطینی که تا دیروز تنها سلاحش سنگ بود و فریاد اما به حول قوه الهی و همه جهادگران عرصه مقاومت امروز ملت غیور فلسطین ازسلاح موشک و توپ و پهپاد های پیشرفته پا به عرصه جهاد در مقابل اسرائیل خبیث نهاده است.

وی با اشاره به اینکه در طول تاریخ شکل گیری رژیم صهیونیستی تاکنون چنین استیصال و درماندگی برای سران این رژیم را شاهد نبودیم ،خاطر نشان کرد:عملیات طوفان الاقصی به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی همانند زلزله ای بزرگ بود و حماس توانست بر قدرتی پیروز شود که در چند ساعت با شعار نیل تا فرات توانسته بود ۶ کشور عربی را شکست دهد.

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد: جبهه مقاومت الحمدالله و المنه باعث شد هیمنه دشمن خصوصاً اسرائیل و کشورهای حامی رژیم صهیونیستی خصوصاً آمریکا و کشورهای اروپایی شکسته شود و نکته دوم که وظیفه سنگینی بر عهده ما مسلمانان از امروز قرار گرفته است بحث حمایت‌ها است  چه حمایت‌های مالی چه حمایت‌های معنوی و چه هرگونه حمایت نسبت به جبهه مقاومت و  روشنگری نیروهای داخلی می‌باشد.

مسئول کانون شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمانشاه گفت:انشاالله روزی خواهد رسید همه مسلمانان به قول حضرت امام راحل رحمت الله علیه هر کدام از مسلمانان جهان جهان با در دست داشتن یک لیوان آب بر روی این رژیم غاصب غاصب و خبیث بریزیم و جهانی را خصوصاً خاورمیانه را از وجود منحوس یهودیت پاک کنیم و زمینه را برای ظهور حضرت حجت عجل الله تعالی فرجه الشریف آماده کنیم.

کد خبر 1730148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha