اعلام حمایت از مردم فلسطین در دفتر امام کل شیعیان غنا

بنابه دعوت امام کل شیعیان غنا، همایشی به منظور اعلام حمایت از مردم فلسطین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، بنابه دعوت امام کل شیعیان غنا، همایشی به منظور اعلام حمایت از مردم فلسطین با حضور سفرای ایران و فلسطین، امام کل شیعیان و رایزن فرهنگی ایران، رئیس دانشگاه اسلامی و جمعی از علما و شخصیت‌های فرهنگی در سالن اجتماعات امام کل شیعیان غنا برگزار شد.

مجیب در سخنانی، گفت: موضوع فلسطین نباید به عنوان یک موضوع مذهبی، بلکه به عنوان یک موضوع انسانی تلقی شود که باید توسط هر انسانی، بدون توجه به دین او، مورد توجه قرار گیرد.

الحسن ادریس عبدالله، رئیس انجمن دانشجویان مسلمان غنا سخنان خود را با محکوم کردن رژیم صهیونیستی و اشغالگر و چرایی نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین، آغاز کرد.

سخنران بعدی، حاج عبدالمنان، رئیس تشکل سازمان‌های مسلمان در غنا بود. وی اظهار داشت:. سیاست خارجی غنا همیشه معترض به استعمار بوده و همیشه مظلومان را حمایت کرده است.

شیخ منیر هم در سخنانی، مطرح کرد: این جنگ برای یک قطعه زمین نیست، که بسیاری از مردم به اشتباه آن را تصور می‌کنند، بلکه این جنگ علیه بی‌عدالتی، وحشیگری، تعدادی بی شماری جنایت و تجاوز است. ولی ما مطمئنیم که در پایان ماجرا، پیروان عدالت در این جنگ پیروز خواهند شد.

سپس، حاجیه مرجانا سخنران بعدی بود که درباره وضعیت زنان و کودکان در این جنگ سخنرانی کرد. وی  فراخوانی برای رهبران جهان جهت مقابله با جنایات اسرائیل داشت.

عبدالله الصطاری، سفیر فلسطین از دولت فلسطین بود. وی عنوان کرد: جامعه بین‌المللی باید اجرای راه‌حل دولتی دوگانه را تضمین کند و اسرائیل را به انجام جرائم جنگی خود محاکمه کند. او از مردم غنا و برگزارکنندگان برنامه برای حمایت از مردم فلسطین تشکر کرد.

امام شیعیان غنا از جوانان مسلمان خواست که با شهامت از دولت بخواهند تا در مواقعی که اشتباه می‌کنند پاسخگو باشند.

اعلام حمایت از مردم فلسطین در دفتر امام کل شیعیان غنا

کد خبر 1730320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha