قرآن کریم یهود را تحریف‎گر ترین قوم تاریخ معرفی می کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی گفت: قرآن کریم یهود را تحریف گرترین قوم تاریخ معرفی می کند و براساس آمار بیشترین جرم ها در اروپا مربوط به بهودی ها هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی،  امروز در نشست تبیینی روحانیون شیعه و اهل سنت آذربایجان غربی که در سالن کمیته امداد امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهارکرد: بعد از جنگ جهانی اول امپراطوری عثمانی از هم پاشید و انگلیس خبیث توانست به بخشی از کشورهای اسلامی که فلسطین هم جزو آن بود، تسلط پیدا کند و خود را قیوم آن ها معرفی کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تصریح کرد: وقتی جرج بوش برای سربازان و تفنگ داران خود که برای حمله به کشورهای اسلامی آماده می شدند، سخنرانی می کرد، صحبت هایی را بر زبان آورد که شباهت زیادی به سخنان پاپ اورانوس دوم داشت که در سال ۱۰۹۵ میلیادی در فرانسه برای ترغیب مسیحی ها برای حمله به مسلمان ایراد کرده بود.

حجت الاسلام امامی تصریح کرد: امروز جریان های صلیبی و صهیونیزم با هم متحد شده اند و فلسطین جایی است که این دو یک اتحاد شومی را برای از بین بردن اسلام و مسلمین تشکیل می دهند و علمای بیدار شیعه و اهل سنت در برابر این حادثه شوم مقاومت کردند و بیانیه داده و آن را محکوم کردند.

وی گفت: دوره ای که پهلوی در ایران سر کار آمد پیوند محکمی با صهیونیستی ها بست، هر چند در ظاهر به گونه ای دیگر وانمود می کرد و اما پهلوی به غلام زرخرید رژیم صهیوینستی شده بود و امام خمینی (ره) این را در سال ۴۲ وقتی علیه رژیم سخنرانی کردند، به شاه متذکر شدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان غربی  افزود: امام در تحلیل جشن های ۲۵۰۰ ساله نیز این مسئله را به عیان بیان می کنند که این جشن ها را به راه انداختند تا فکر و افکار مسلمین را از مسئله فلسطین منحرف کنند. و این یک تحلیل مهمی است.

حجت الاسلام امامی گفت: یکی از پایه های قدرتمند پهلوی بهایی ها بودند که در شریان های اصلی حکومت حضور داشتند و قبلگاه این فرقه ضاله رژیم اسرائیل است و صهیونیست ها در جاهای مختلف رژیم پهلوی به عنوان مستشار سیاسی، نظامی و ... حضور داشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: رهبر انقلاب نیز در سخنرانی های متعدد خودشان به نقش امام راحل در سرعت بخشیدن به دشمنی با رژیم صهیونیستی اشاره دارند و می فرمایند؛ مسئله فلسطین در بین امت اسلامی به حاشیه رفته بود و امام آن را احیا کردند.

وی افزود: حتی زمان شاه کسی حق نداشت آیات مربوط به بنی اسرائیل را تفسیر کند و علمای دین را به خاطر تفسیر این آیات دستگیر و تهدید می کردند و امام خمینی (ره) در سال ۴۱ در سخنرانی خودشان یکی از مهم تری دلیل مقابله با شاه را کمک این دست نشانده یهود به اسرائیل عنوان کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: مبارزه علیه اسرائیل قبل از انقلاب هم بود و انقلاب اسلامی بدان سرعت بخشید و امروز غرب و دیگران مهم ترین دشمن رژیم صهیونیستی را ایران اسلامی می دانند.
وی بیان کرد: قرآن کریم یهود را تحریف گرترین قوم تاریخ معرفی می کند و براساس آمار بیشترین جرم ها در اروپا مربوط به بهودی ها هستند و اگر تحریف گرترین قوم مسلط ترین قوم بر جریان رسانه ای باشد، معلوم است چه سرنوشتی در انتظار عالم و بشریت است.
حجت الاسلام امامی تصریح کرد: فلسطینی ها در بهترین حالت ممکن، فقط ۲ درصد زمین هایشان را فروختند و اگر ۵ درصدش هم مال یهودی های خود فلسسطین باشد می شود ۷ درصد و چگونه می شود با هفت درصد کل زندگی یک مملکت را از آن ها بگیرند و در رسانه های امپراطوری صهیونیستی یهودی ها را انسان های مهربان نشان می دهند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجا غربی اضافه کرد: یهودی ها به عنوان تحریف گرترین قوم از جنگ جهانی بیشترین نفع را بردند و هلوکاست دروغین را مطرح کردند و با این کار حتی کشورهای غربی را نیز دوشیدند و امروز در جنگ روایت ها رسانه صهوینیزم است که میدان داری می کند و علاج آن جهاد تبیین است.
کد خبر 1730411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha