خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های سپاه است

سردار کریمی با اشاره به ساخت ۱۶۰۰ واحد مسکن محرومین در استان مرکزی، گفت: خدمت‌رسانی به مردم از اولویت‌های سپاه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن کریمی، امروز پنج شنبه، (۴ آبان) در آیین افتتاح فاز نخست پروژه مسکن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، که با حضور وحیدی، وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به اینکه، سپاه روح‌الله قبل از اینکه به تامین مسکن پرسنل خود بپردازد در جهت ساخت مسکن محرومان پیش‌قدم بوده است، گفت: امروز اگر به ساخت مسکن کارکنان پرداختیم با این نیت بوده که باری روی دوش دیگران نباشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه تعداد ۱۳۴۲ واحد در این شهرک توسط شرکت جهاد خانه‌سازی استان برای نیروهای مسلح مقرر شده تا ساخته شود، افزود: در فاز نخست ۱۴۴ واحد، و زودتر از موعد قرارداد امروز به متقاضیان تحویل می‌شود.

وی با بیان اینکه فاز نخست پروژه مسکن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در اراک ۲۰ ماه زودتر از موعد مقرر به بهره‌برداری رسید، خاطر نشان کرد: باقی پروژه از ۶۰ درصد پیشرفت برخوردار است.

این مقام مسئول همچنین با اشاره به اینکه امروز یک‌هزار ۶۰۰ مسکن با کمترین قیمت برای محرومان ساخته شده است، ادامه داد: همچنین لایروبی صدها کیلومتر قنات، اهدای بیش از ۲ هزار بسته جهیزیه، ۶۵۰ هزار بسته کمک مومنانه از جمله اقدامات سپاه در قالب کمک به محرومان است.

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنانش به وقایع اخیر و کشتار مردم مظلم فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز تمام دنیای کفر در مقابل دنیای اسلام قرار دارد که نماد آن فلسطین است.

کد خبر 1730528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha