برگزاری تئاتر خیابانی "شمر زمانه" در مشهد

رییس اداره هنری و تبلیغات شهری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: تئاتر خیابانی "شمر زمانه" یکی از برنامه های سراسری در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه است که در مشهد نیز نمایش داده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی مسافری در گفتگو با شبستان اظهار کرد: با هدف اعلام همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و حمایت از قیام جبهه مقاومت علیه اشغالگران صهیونیستی مجموعه اقداماتی در حوزه اکران ها و همچنین برنامه های هنری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

رییس اداره هنری و تبلیغات شهری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد برگزاری تئاتر خیابانی را یکی از راه های روشنگری دانست و افزود: تئاتر خیابانی "شمر زمانه" یکی از برنامه های مشترک و ملی است که در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه، با مشارکت شهرداری مشهد و جمعی از هنرمندان مشهدی به نمایش گذاشته شد.

برگزاری تئاتر خیابانی "شمر زمانه" در مشهد

مسافری تصریح کرد: این طرح که به صورت سراسری در ۲۷ استان کشور اجرا شده، به همت انجمن نمایش استان و اداره هنری و تبلیغات شهری در مشهد نیز برگزار شده است.

وی یادآور شد: این تئاتر خیابانی با مشارکت اداره هنری شهرداری مشهد و جمعی از هنرمندان عرصه نمایش در خیابان‌های اصلی مشهد از ساعت ۱۷ الی ۱۹ برگزار گردید.

پایان پیام/

کد خبر 1730539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha