برخی از مسئولان نسبت به بی حجابی ها بی تفاوت شده اند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: برخی صحنه‌های بی حجابی آزار دهنده شده و گویا برخی مسئولان امر بی تفاوت شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان گفت:انفاق و صدقه در قرآن به آن اشارات فراوانی شده است و ما برای فزونی مال و کمک به نیازمندان باید دستورات الهی را اجرا کنیم. 
وی افزود: انفاق در راه خدا از دید پروردگار متعال پنهان نیست و در دنیای فعلی ملت مظلوم فلسطین نیازمند انفاق هستند و ما باید طبق دستورات الهی به فکر سایر مسلمانان باشیم.
حجت الاسلام قدوسی نژاد ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: زیارت این حضرت بسیار توصیه شده است و از برپایی دو موکب توسط ورامینی‌ها طی دیروز و امروز در قم تقدیر می‌کنم.

وی سپس به ۴ آبان، سالگرد افشاگری امام علیه پذیرش کاپیتولاسیون اشاره کرد و افزود: این طرح استعماری، اهانت بزرگی به ملت ایران بود و امام بزرگوار ما را بر آن داشت تا در مقابل آن محکم بایستد و به خاطر همین ایستادگی و اعتراض امام تبعید شد، ولی دست از مبارزه برنداشت.

امام جمعه موقت ورامین سپس به ادامه جنایات صهیونیست‌ها در غزه و سکوت مرگبار سازمان‌های جهانی و بی تفاوتی سران کشورهای عربی اشاره و اظهار کرد: اگر چه غزه غرق در خاک و خون است ولی در نهایت پیروز خواهد بود، این مساله را باید هم مردم غزه بدانند و هم حامیان و مخالفان این مردم مظلوم بدانند، در نهایت پیروزی از آن این ملت است.

وی سپس به برخی از مظاهر بی بندوباری در کشور اشاره کرد و گفت: برخی صحنه‌های بی حجابی آزار دهنده شده و گویا برخی مسئولان امر بی تفاوت شده اند.

حجت الاسلام قدوسی نژاد گفت: نه تنها با بی حجابی‌ها برخورد نمی‌شود، که در برخی همایش‌ها و تجمعات که توسط برخی ادارات برگزار می‌شود، نیز احکام شرعی اولیه نادیده گرفته می‌شود، که این امر باعث تأسف است و باید با قاطعیت و سرعت جلوی آن گرفته شود.

کد خبر 1730630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha