فیلم/ تحقیقات قرآنی فعال آمریکایی با تاثیر از صبر مردم غزه

مگان رایس، فعال آمریکایی با اشاره به تمایل به تحقیق درباره قرآن کریم، با اشاره به ایمان فلسطینی‌ها، گفت: صبر مردم فلسطین به مانند صبر حضرت ایوب(ع) است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الجزیره، مگان رایس، فعال آمریکایی با انتشار یک کلیپ ویدئویی در شبکه اجتماعی تیک تاک، گفت: آیا می توان درباره ایمان فلسطینی‌ها سریع صحبت کنیم؟

او در ادامه با اشاره به حوادث غزه، گفت: من فیلم‌های ویدئویی از افرادی دیدم که به معنای واقعی کلمه همه چیزشان را از دست داده‌اند حتی فرزندان‌شان را. اجساد آنها در دستان خود حمل می کردند و مدام می گفتند خدا را شکر. همچنان به دعا برای حفظ سلامتی فرزندانشان ادامه می دهند.

مگان رایس خطاب به کسانی که از اشغالگران اسرائیل در این حملات حمایت می کنند، گفت: کسانی که ادعای ایمان واقعی دارند، از این نسل کشی حمایت می کنند، هرگز نمی توانند مومن باشند.

این فعال آمریکایی گفت: شما مشتی دروغگو هستید. داستان آنها الهام گرفته از داستان پیامبر خدا ایوب است که همه چیز را از دست داد و به شکر خدا ادامه داد.

وی ادامه داد: شاید من باید قرآن بخوانم. این اولین تجربه اش در خواندن قرآن کریم است.

رایس افزود: کنجکاو است که چگونه و چرا ایمان فلسطینی تا این درجه قوی است حتی در مواجهه با نسل کشی.

مگان رایس به دنبال کنندگان خود گفت: در جزء چهارم در صفحه 117 قرآن چیزی جالب پیدا کرده است که نوشته است: الفتنه اشد من القتل».

ازهفتم اکتبر، ارتش اسرائیل هدف قرار دادن نوار غزه را آغاز کرد و مناطق مختلف را تخریب و بیش از هفت هزار نفر شهید و بیش از 17 هزار  439 نفر زخمی و بیش از هزار و 600 نفر مفقود شدند.

کد خبر 1730637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha