نشست جهاد تبیین با موضوع «جریان‌شناسی یهود» در شیراز برگزار شد

نشست جهاد تبیین با موضوع جریان‌شناسی یهود در تاریخ انبیا ویژه بانوان با حضور مدیر مجتمع تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور و رییس کمیته خانواده و بانوان شورای شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبستان از فارس، به نقل از مهر در نشست جهاد تبیین با موضوع «جریان‌شناسی یهود در تاریخ انبیا» ویژه بانوان که ظهر امروز در حسینیه ثارالله شیراز به همت گروه جهادی عاشقان ثارالله (ع) با همکاری کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز برگزار شد ابتدا افسانه خواست‌خدایی با محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی به ویژه در کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع گفت: فرزندان برومند جبهه مقاومت امروز در دامن مادران شجاعی پرورش یافته‌اند که سال‌ها رنج و محنت، تحقیر و تهدید و ظلم رژیمی غاصب را در برابر چشمان خود دیده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر شیراز افزود: اکنون همه جهانیان از مسلمان و غیر مسلمان در برابر اغماض نهادهای بین‌المللی حقوق بشر جنایات اسرائیل را محکوم و با اعتراضات مستمر در دفاع از حقوق مردم مظلوم غزه و فلسطین، مشت محکم در دهان اسرائیل جنایتکار و استکبار جهانی می‌زنند.

وی در ادامه به تلاش‌هایی که در شورای شهر در حوزه بانوان در حال اجرا است اشاره کرد و افزود: یکی از رسالت‌های ما در حوزه بانوان ایجاد بستری منسجم، متشکل از بانوان فعال و نخبه در حوزه‌های مختلف با هدف هم افزایی هر چه بیشتر در موضوعات فرهنگی و جریانی انقلاب اسلامی است.

قرارگاه فرهنگی با محوریت بانوان جهادی ایجاد شود

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای شهر شیراز افزود: جهان غرب اساس و کیان خانواده‌های ما و خاصه زنان و دختران ما را نشانه گرفته و بی شک به کار فرهنگی زیرساختی خصوصاً در بخش هویت‌بخشی به بانوان اعم از دختران دانش‌آموز، نوجوان و جوان و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی با محوریت خانواده نیاز داریم.

رئیس کمیته خانواده و بانوان شورای اسلامی شهر شیراز خاطرنشان کرد: بسیاری از بانوان در شبکه‌های محلی فعال هستند اما در بین این گروه‌ها و مجموعه‌ها انسجام و اتحاد کمتر دیده می‌شود و به همین خاطر فعالیت‌های آنها اثرگذاری کمتری در سطح شهر، استان و کشور دارد همچنین برنامه‌های فرهنگی که توسط دستگاه‌ها نیز انجام می‌شود به جهت موازی کاری و عدم اتحاد بین مجموعه‌ها اثرگذاری مقطعی یا کوتاه مدت دارند.

خواست خدایی در پایان بیان کرد: ایجاد قرارگاه فرهنگی با محوریت بانوان جهادی با هدف ایجاد و افزایش نشاط اجتماعی، توانمندسازی بانوان و اشتغالزایی باید در رأس امور ما قرار گیرد.

عرصه تبلیغ و جهاد تبیین نیازمند نیروهایی مجاهد و مخلص است

در ادامه این نشست مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور نیز با بیان اینکه عرصه تبلیغ و تبیین نیازمند نیروهای انسانی مجاهد، مخلص و علاقه‌مند است گفت: تشکلهای جهادی منسجم در صورت داشتن برنامه و راهبرد می‌توانند منشأ اثر باشند.

وی در خصوص وقایع اخیر نیز گفت: ما با جریانی به نام صهیونیسم مواجه هستیم که شر مطلق است و باید نسبت به جنایت‌های اسرائیل ابراز انزجار کنیم.

حجت الاسلام استوار میمندی افزود: هرگاه در تاسی از پیشوایان دینی و رهبران الهی، فضا فضای مقابله با ظالم باشد آن کار عین عبادت است.

وی افزود: ما به عنوان مبلغین دینی و فرهنگی باید وظیفه خود را بهتر بشناسیم و عمق نگاه خود را در جهت افزایش بصیرت وسعت بدهیم زیرا وقتی فرهیختگان ما اطلاعات بیشتری پیدا کنند نگاه راهبردی پیدا کنند و می‌توانند مبلغ و مبین شوند.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور در پایان با بیان اینکه در شرایط امروز باید جهاد تبیین کرد گفت: مبلغان و اهل فرهنگ اگر به نور الهی وصل شوند می‌توانند پیرامون خود را روشن کنند زیرا علم و معرفت و بصیرت نور است و هرکس این انوار تابناک را در وجود خود روشن کند می‌تواند اطراف خود را نورانی کند.

کد خبر 1730638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha