باند دوم محور دیهوک- خوسف ۳۰ میلیارد تومان اعتبار گرفت

قناعت گفت: احداث باند دوم از محور دیهوک به سمت خوسف مصوب شد که ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توازن برای این مهم پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز (۶ آبان) برای شرکت در شورای اداری و بازدید از پروژه های بخش ماژان خوسف به شهرستان خوسف سفر کرد و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق برنامه ریزی سال جدید بعد از اینکه چندین مرحله سفر به مرکز شهرستان ها انجام شد، تصمیم بر این شد تا سفرهای بخشی را شروع کنیم.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به سفرهای شهرستانی خود، افزود: سفر به بخش ماژان چهارمین سفر بخشی است، مشکلات از قبل توسط فرمانداران احصاء می شود و در دو یا سه جلسه در استانداری مطرح و به توافقاتی می رسند که در نهایت جلسه ای با حضور استاندار برگزار و مصوباتی نهایی می شود.

قناعت با بیان اینکه از زمان استقرار دولت سیزدهم کارهای زیادی در استان انجام شده که یکی از آنها آسفالت معابر روستایی است، گفت: آسفالت معابر روستایی در بخش ماژان قبل از استقرار دولت صفر بوده و  در دولت سیزدهم، هفت روستا در سال جاری و ۱۲ روستا در سال گذشته آسفالت شده است.

وی گفت: احداث باند دوم از محور دیهوک به سمت خوسف مصوب شد که ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات توازن پیش بینی شده است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز هم ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای آسفالت محور خوسف به سمت دیهوک مصوب شده است که مصوبه ای فرابخشی است.

قناعت با بیان اینکه محور ارتباطی مزار شاه سلیمان علی(ع) خوسف ۶ کیلومتر اجرای روکش آسفالت بود و چهار کیلومتر هم عملیات زیرسازی آن باقی مانده بود، گفت: برای این مهم هم ۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اختصاص داده ایم و قیر رایگان هم از طریق راهداری تامین می شود.

وی ادامه داد: برای زیرسازی و آسفالت راه های روستاهای روبیات و عیلکی به طول سه کیلومتر  هم چهار میلیارد تومان اعتبار اختصاص دادیم و قیر رایگان این راه ها هم ازطریق راهداری تامین خواهد شد.

استاندار خراسان جنوبی گفت: توافقی با قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) منعقد کردیم و عملیات آبرسانی به روستاهای سیوچاه و کفتر میلان خوسف از طرق این قرارگاه اولویت بندی خواهد شد.

قناعت گفت: برای احداث زمین چمن روستاهای اصغریه و قلعه زری ۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی اداره کل ورزش و جوانان اختصاص دادیم تا جوانان این دو روستا از زمین چمن مصنوعی برخوردار شوند.

وی احیا و مرمت قنوات را از دغدغه های اصلی مردم روستاهای خوسف و مسئولان عنوان کرد گفت:  اداره کل جهاد کشاورزی استان برای مرمت ۱۰ قنات روستایی از محل اعتبارات ملی و استانی اقدام کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تامین زیرساخت های شهرک گلخانه ای ماژان، گفت: زیرساخت های آب و گاز مجتمع تقریبا تامین است و مشکل برق داشتند که مصوباتی را خواهیم داشت.

قناعت افزود: طرح های عمرانی معابر شهر ماژان مبلغ یک میلیارد تومان و یک میلیارد تومان هم برای مجتمع فرهنگی و یا فرهنگسرای خوسف به شهرداری اختصاص می دهیم تا در آینده ای نزدیک شاهد افتتاح این فرهنگسرا باشیم.

کد خبر 1730836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha