تجهیز تعدادی از کانون های فرهنگی دوگنبدان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر دوگنبدان گفت: تعدادی از کانون فرهنگی، هنری مساجد در گچساران، به امکانات و تجهیزات ورزشی و کتابخانه ای مجهز شدند.

«اورنگ نارکی» امروز شنبه (۶ آبان) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، اظهار کرد: ایجاد فضای جذاب برای حضور جوانان و نوجوانان به مساجد و عضویت در کانون های فرهنگی و هنری ضرورتی غیرقابل انکار است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر دوگنبدان، ضمن بررسی عوامل و ابزارهای جذاب برای نسل جوان و نوجوان، کتابخانه، ورزش و وسایل ورزشی را از جمله ابزار و بستر برای جذب به کانون های مساجد معرفی کرد.

وی با تاکید به حمایت از فعالیت‌های ورزشی مسجد محور، اذعان کرد: بدین منظور کانون‌های فرهنگی مساجد، با ورود به عرصه ورزش‌های عمومی به تربیت بچه‌های مسجدی در این حوزه اقدام می‌کنند.

نارکی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد را پایگاه‌های پرورش جوانان متدین برای حرکت و نیل جامعه به سوی معنویت خواند و تصریح کرد: تقویت کانون‌های فرهنگی هنری تقویت جوانان و باورهای دینی است که تحرک و پویایی جامعه اسلامی را با محوریت مساجد به سرانجام می‌رساند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر دوگنبدان، تقویت کانون‌ها را باعث تقویت الگوهای اسلامی در جامعه خواند و خاطر نشان کرد: از هیچ کوششی در این زمینه نباید فروگذار کرد، چرا که کاهلی در این زمینه ضربه‌های جدی بر پیکره جوان و نوجوانان می‌زند.

تجهیز تعدادی از کانون های فرهنگی دوگنبدان  تجهیز تعدادی از کانون های فرهنگی دوگنبدان تجهیز تعدادی از کانون های فرهنگی دوگنبدان تجهیز تعدادی از کانون های فرهنگی دوگنبدان تجهیز تعدادی از کانون های فرهنگی دوگنبدان

کد خبر 1730840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha