گروه سرود «لشکر همکلاسی ها» به مناسبت روز ملی استکبار ستیزی اجرای پاتوقی خواهد داشت

کمالی با دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان برای حضور مقتدر در راهپیمایی ۱۳آبان، گفت: گروه سرود ۲۰۰۰نفره دانش آموزی با عنوان «لشکر همکلاسی ها» برای اجرای پاتوقی در بوستان ولایت ساری آماده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حسین کمالی- مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نشست اعضای ستاد بزرگداشت و کارگروه های یوم الله سیزدهم آبان استان که با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی- نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روزی است که دانش آموزان ایران با فداکاری، ایثار و ایمان، حماسه ای ماندگار برای زمینه سازی جهت بروز انقلاب اسلامی آفریده اند.

وی با بیان اینکه یوم الله سیزدهم آبان روز نمایش اقتدار و قدرت ملت ایران اسلامی است، یادآورشد: گروه سرود ۲۰۰۰نفره دانش آموزی با عنوان «لشکر همکلاسی ها» متشکل از دانش آموزان دختر نواحی یک و دو شهرستان ساری برای اجرای پاتوقی در بوستان ولایت ساری آماده سازی شده است.

کمالی با بیان اینکه دانش آموزان به همراه اولیای خانه و مدرسه در راهپیمایی ۱۳آبان حضور خواهند یافت، افزود:زنگ استکبار در تمامی مدارس استان نواخته می شود.

وی با بیان اینکه بیانیه دانش آموزی نیز قرائت خواهد شد، گفت: پویش های دانش آموزی ویژه روز ملی استکبار ستیزی نیز راه اندازی شده است.

کمالی با بیان اینکه نمایشگاه نقاشی دانش آموزان نیز در مسیر راهپیمایی ۱۳آبان برپامی شود، اذعان کرد:بی تردید خروش دانش‌آموزان به همراه خانواده هایشان و اولیای مدرسه در این همایش راهپیمایی باشکوه، هیمنه پوشالی آمریکا را در هم می شکند و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می دهد.

کد خبر 1731053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha