حضور موثر در برنامه‌های فرهنگی، رمز موفقیت کانون نسیم صبا در جشنواره‌های‌ملی

نظری گفت: حضور موثر بچه های کانون نسیم صبا لردگان عامل موفقیت در رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد شده است.

مهدی نظری به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: حضور موثر بچه های کانون نسیم صبا لردگان عامل موفقیت در رویداد ملی فرهنگ و هنر بچه‌های مسجد شده است.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان لردگان ادامه داد: برگزاری کلاس‌های آموزشی تخصصی سرود و جذب نوجوانان و جوانان به سمت مسجد از فعالیت های این کانون تخصصی سرود است.
وی با اشاره به اجرای و تهیه و تنظیم سرود های مختلف این کانون در موضوعات مختلف در طول سال افزود: دعوت نوجوانان در جلسات و کارگاه های تخصصی تک خوانی و تهیه کنندگی، تنطیم و آهنگسازی سرود، فعالیت های تخصصی  سرود و توجه ویژه به کادر سازی و کار تشکیلاتی از جمله فعالیت های این گروه سرود است.
وی بابیان اینکه اعضای گروه سرود نسیم صبا به دیگر کانون ها فرهنگی هنری مساجد سطح استان برای اجرا دعوت و اعزام می شوند گفت: حضور در مدارس، ادارات، نهادها و راهپیمایی ها از دیگر فعالیت های این کانون در طول سال است.
نظری گفت: تولید و بازخوانی سرود در مناسبت های مذهبی و ملی در گلزار شهدا و خیابان ها و میادین اصلی شهر و  پارک ها از دیگر فعالیت های این کانون است.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر ستان لردگان ادامه داد: شهرستان لردگان باتوجه به اینکه گروه سرود نسیم صبا به سایر استان کشور برای اجرا دعوت و اجرا اعزام می شود به قطب تولید سرود انتخاب شده است.
نظری گفت: «مدافعان سلامت»، «ایران»، «عیدانه غدیر»، «کانون خدمت»، «امام علی(ع)»، «خم ولایت»، «فرزند ایران»، «سلام بر قدس»، «انتخابات»، «شمس الشموس»، «ای صفای قلب زارم»، «امام رضا(ع)»، «مادرم اسمتو خوند توگوشم»، «فصل بهار»، «وطنوم ایرون»، نماهنگ «آیینه نور» با موضوع نماز از جمله تولیدات این گروه سرود است.
وی، «سلام بر قدس»، «مامی آییم»، «رمضان ماه خدا»، «انتخاب درست»، «حضرت عشق» و «حضرت بهار» با موضوع امام زمان(عج)، و سرود های «یوزهای ایران»، «یک تیم و یک میدان» و «شکوه استقامت» در حمایت از تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی سرود، سرود «مکتب عشق» و «سردار» در اولین سالگرد شهادت سردار دلها و سرود «پیمان جاویدان» به صورت مشترک با گروه سرود بچه های آسمان از استان اصفهان در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با اجرا در گلزار شهدای شهرکرمان و تولید سرود «جان فدا» در سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را از دیگر تولیدات گروه سرود نسیم صبا لردگان عنوان کرد.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری نسیم صبا مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر ستان لردگان افزود: سرودهای «خنده دریا»، «سفیر آفتاب»، «بهار همدلی و مهربانی»، نوای ماندگار «ممد نبودی ببینی»، «فانوس شب»، «دریای آرامش»، «مرگ برآمریکا»، «حرم الله» از دیگر تولیدات این گروه سرود در شهرستان لردگان است.
کد خبر 1731061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha