تلاش حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر برای ارتقای فرهنگ دینی کارکنان

حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند تا در زمینه ارتقای فرهنگ دینی کارکنان بیش از پیش گام بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «عبدالحسین معزی» عصر امروز (۸ آبان ماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج، اظهار کرد: با توجه به ضرورت تبادل نظر بین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان‌ها، این نشست بین سه استان همجوار شامل استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت برپایی نماز، بیان احکام و اخلاق معرفتی در بین کارکنان جمعیت هلال احمر، گفت: ۳۰۰ روحانی با ما در سراسر کشور در زمینه آموزش این موارد همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند تا در زمینه ارتقای فرهنگ دینی کارکنان بیش از پیش گام بردارد.

آیت الله معزی یادآور شد: بخشی از ارتقای فرهنگ دینی کارکنان این نهاد از راه‌های مختلف از جمله برگزاری سمینارها و کنفرانس‌ها صورت می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: چند روز قبل نیز با برگزاری کنفرانسی بحث اخلاق از نظر علمی و آکادمیک با حضور شخصیت‌های برجسته بررسی شد.

وی برگزاری نشست‌های مختلف برای ارتقا فرهنگ دینی کارکنان، تولید و انتشار مجله «مهر و ماه»، مجله مخصوص فرهنگیان و همچنین برگزاری یک سمینار در سال برای مسئولان دفاتر استان‌ها را از دیگر برنامه‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور دانست.

آیت الله معزی با اشاره به اینکه سازمان جوانان هلال احمر حدود ۲ میلیون نفر مخاطب دارد، ادامه داد: این سازمان فعالیت عظیمی در زمینه اعتقادات، اخلاق و رفتار این افراد انجام می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران افزود: این‌ نهاد تلاش می‌کنند تا کارها و فعالیت‌ها خلاف شرع نبوده و مطابق با قانون اساسی، شرع و نظر مقام معظم رهبری صورت گیرد.

وی ضمن تاکید بر اینکه جذب خیرین نیز در دستور کار این نهاد قرار دارد، گفت: با توجه به اینکه در شورای عالی هلال احمر حضور دارم، جذب داوطلبان مورد تاکید این شورا است.

کد خبر 1731177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha