اجرای پویش«طوفان آب» در کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) زنجان

محمدی، از مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) در پویش طوفان آب خبر داد و گفت: در قالب این پویش ۱۳۸ هزار بطری آب جمع آوری و برای ارسال به زاهدان در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفت.

محمدی، مدیر کانون فرهنگی هنری زینب کبری(س) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان با اشاره به کلاس های آموزشی در این کانون گفت: کلاس های آموزش قرآن کریم، تئاتر، سرود و تعزیه از جمله دوره هایی است که در این کانون تشکیل می شود.

وی ادامه داد: در این کانون به منظور اشتغالزایی اعضای کانون دوره های فرش بافی دایر است و مقرر شده هزینه حاصل از فروش این صنایع دستی صرف کارهای مسجد شود.

به گفته محمدی، در کانون فرهنگی هنری زینب کبری(س) برای تعزیه خوانی بچه های مسجد دوره های آموزشی با حضور اساتید دایر است و در ماه محرم نیز چند مورد اجرا در روستا و پیاده روی جاماندگان اربعین برگزار شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت زینب(س) از مشارکت اعضای این کانون در پویش طوفان آب خبر داد و گفت: در قالب این پویش ۱۳۸ هزار بطری آب به همت اعضای کانون جمع آوری و به زاهدان ارسال شد.

وی با یادآوری اینکه دستگیری از نیازمندان یکی از رویکردهای اصلی این کانون است، گفت: پیشتر نیز خیرین و اهالی مسجد با جمع آوری کمک های نقدی به تهیه کمک جهیزیه و اهداء به زوج ها نیازمند اقدام کردند.

محمدی همچنین به تهیه ۶۰۰ کارت استخر با تخفیف ویژه برای اعضای کانون های مساجد استان زنجان خبر داد و افزود: به همت اعضای کانون فرهنگی هنری زینب کبری(س) زنجان کتابخانه و نمازخانه مدرسه این منطقه تجهیز و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینب کبری(س) از اهداء کمک جهیزیه ازدواج به یک زوج نیازمند در منطقه پایین کوه زنجان خبر داد و گفت: به همت خیرین این منطقه دستگیری از نیازمندان در دستور کار کانون قرار دارد.

به گفته وی، به همین منظور یک سرویس خواب به ارزش چهار میلیون تومان و یک دستگاه یخچال فریزر که با مساعدت خیرین تهیه شد، در اختیار این زوج نیازمند قرار گرفت.

کد خبر 1731206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha