۴۸ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در گلستان تاسیس می شود

حجت الاسلام حسینی از تاسیس ۴۸ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در سطح مساجد استان گلستان خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: فعالیت هایی که خواهران انجام می دهند کیفی تر است و تجربه نشان داده خواهران به دلیل داشتن روحیه پیگیری و دقت بیشتر از برادران در تعداد برنامه ها و عملیاتی کردن آن موفق تر بوده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با بیان اینکه خواهران نقش مهمی در کادرسازی و نیروسازی دارند، افزود: خواهران به غیر از برخورداری از ظرفیت کادرسازی برای فرزندان خود، ظرفیت خوبی برای کادرسازی و نیروسازی در جامعه هستند.

وی ادامه داد: با توجه به وظیفه خطیر خواهران در تربیت نیروی انسانی، توجه ویژه ای برای راه اندازی کانون خواهران در مساجد خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: در گام نخست باید ظرفیت ها در سطح استان شناسایی شده و در مرحله بعدی باید نسبت به توانمندسازی خواهران اقدام کرد.

وی گفت: بعد از مرحله توانمندسازی خواهران کانون های مساجد با نهادها و سازمان ها تبدیل به شبکه شده تا عملیات هایی که خروجی تربیتی داشته باشند را انجام دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: برای اجرای این اقدام، از شهر گرگان شروع کرده ایم و در ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان بخش ویژه خواهران تشکیل شده است.

وی ادامه داد: بعد از مرحله شناسایی، توانمندسازی و شبکه سازی و حمایت های تربیتی، کانون های ویژه خواهران در سطح استان تاسیس خواهد شد.

حجت الاسلام حسینی گفت: در حال حاضر ۴۸ کانون فرهنگی هنری ویژه خواهران در سطح استان درخواست تاسیس کرده اند که بعد از دریافت مجوز فعالیت خود را با محوریت تربیتی آغاز خواهند کرد.

کد خبر 1731307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha