درگذشت امام‌جمعه اهل سنت مسجد مالک‌الملک تایباد در سانحه رانندگی

مولوی قربان حیدری، امام‌جمعه اهل سنت مسجد مالک‌الملک تایباد در یک حادثه تصادف رانندگی در جاده خواف به بیرجند جان خود را از دست داد.

مجتبی قادری، بخشدار خواف در گفت و گو با شبستان اظهار کرد: متاسفاته در حادثه ای که صبح امروز ۹ آبان‌ماه در محور خواف - بیرجند اتفاق افتاد دو دستگاه خودرو به‌ شدت با یکدیگر برخورد کردند که منجر به مصدومیت چهار نفر و فوت یک نفر شد.

بخشدار خواف ادامه داد: درکمال تاسف مولوی حیدری، امام‌جمعه اهل سنت مسجد مالک‌الملک تایباد یکی از مصدومین این حادثه بودند که در این حادثه در دم جان باختند.

 وی افزود: همسر، فرزند و خواهر مرحوم حیدری نیز در این حادثه مصدوم شدند که همراه با یک مصدوم دیگر از خودروی مقابل به بیمارستان خواف منتقل و تحت درمان قرار گرفته اند که حال عمومی آنها مساعد است.

به گفته بخشدار خواف، اقدامات لازم برای تحویل جسد و برگزاری مراسم تشییع و تدفین در دست پیگیری است که مراتب متعاقبا اعلام می‌شود.

پیام تسلیت امام‌جمعه شهرستان تایباد

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین ملکی ابرده، امام‌جمعه شهرستان تایباد نیز پس از این حادثه در پیامی درگذشت مولوی قربان حیدری، امام‌جمعه اهل سنت مسجد جامع مالک‌الملک تایباد را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

این عالم وارسته و متعهد، با حضور مؤثر در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی شهرستان، عمر خود را وقف ترویج و تبیین معارف اسلامی به‌ ویژه در سنگر مقدس نمازجمعه و تحکیم وحدت و برادری در میان مردم تشیع و تسنن این شهرستان کردند و منشأ خیروبرکت فراوانی شدند که در خاطر مردم قدرشناس این دیار مرزی باقی خواهد ماند.

 این‌جانب این ضایعه را به مردم متدین شهرستان تایباد، جامعه اهل سنت و بیت وی تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و رضوان الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/

کد خبر 1731336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha